- Gameeeerrrrr !

HAPPY B-DAY DEAR GAAAMEEEY !
jag gillar hans riktiga namn tho " Jayceon Taylor "
det har ett fint kling över sig tycker jag :/
iaf han fyllde freakin trettio ? nu den 29 november,
i know im a lil late menmen... iaf ofta han ser ut att
va 30, jefla kex (v) så mkt ja tycker om hans kropp
asså herregud have mercy så vacker! så stor o mjuk
o formad o perfekt, fyfan vad jag älskar hans kropp!!
skit i tatueringarna o allt men formen? snacka om perfekt!
ser DU ut såhär ? isf ring mig ...



han är igång med sitt nya album " RED " som borde släppas
nån gång i februari nästa år :) Dre och Snoop har varit med
i processen so it just gotta be good! sen är han även igång
med en ny film, elr ja filmen är klar trailern har kmt ut men
jag vet nt när filmen kommer ut, house arrest heter den iaf.
hans motspelerska är Stacey Dash, en av hollywoods hetaste
kvinnor, hon är fuckin 43 år gammal hon ser ut att va typ 25 ?
( ps: de har sminkat över hans facetattoos i filmen )


det var ett tag sen ja dregla över Game faktiskt :/ bra jag reagera på han
idag, de kändes helt refreshing och härligt, df måste ja dela med mig lite
av bilderna från hans koncerter vi var på i malmö o köpenhamn :)
  /  btw: those were the best days of my life!    (plus trey songz)
helt seriöst han vet hur man sätter igång en show och hur man underhåller
sin publik ! jag hade kunnat gå på hans koncerter en gång i veckan,
inte för musiken utan fär stämningen och känslan, makes me feel sooo good!
det är unikt o annorlunda o helt perfekt, man riktigt kommer in i the feeling
of beeing there, and i love it, real entertainers make my life wort living
   (v) Game !

KONCERT 1 - Danmark, Köpenhamn - VEGA !



 / har jag nämnt att jag älskar hans kropp ?
Tack till Kabo som tog alla de här bilderna och tusen till !!
här ser ni mig precis bakom honom, helt svarta kläder o röd väska,
plus mössa med tanke på hårolyckan jag var med om haha :p
kolla typ 0.20 och några sec fram så ser ni ME och GAME ! (v)


KONCERT 2 - Sverige, Malmö - minns nt vad stället hette :/

 han kollar rakt in i min lur!
 /AR get his freak on!
jag blev helt kär i AR's kropp oxå! kolla games min sen alla andra oxå!

alla ba " daaang " haha tjejen gjorde lide nasty stuff i guess jag såg nt n
i dont cörr jag hade fullt upp med att fotta haha men kolla som alla snear
sen "taydoetv" filmar o världens stööörsta vakt !  kallar han kingkong...
bilderna är lide suddiga för ja fotta från min lur från 1980talet :)

i början uppträdde AR sj o jag blev helt kär i han pga kroppen sen
kommer han ner på golvet o ska gå till baren elr nått så börjar alla
fottas med han o jag ba :O helt chockad för han är kex ! sen när han var
klar o ska gå så ba stoppar shish honom o säger " can u take a picture with my friend "
o han ba " yeah sure " o jag fattar inget ftf helt paralyserad av hans kropp så
ba kommer fotostunden o fyfan han rörde mig o jag rörde han o jag blev kär,
fucking kex... tack shish! d va chocking men d va värt d haha btw var är du ?
dont make me call 911 homie wtf :/ ? hollerrriiiitooosss ....
 så totalt SNYGG bild på mig, har nt sett solen på år :p meen
hans fucking axel är som mitt hue ? jisses... / har du sån kropp ? isf ring mig ...

Kommentarer
Postat av: E

"hårolyckan" AHAHAHAHAHAHA!!

2009-12-08 @ 23:58:07
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0