- MUSIC MONDAY !!

/ first off, jag har snappat upp lite goodies :)

" Say what you mean and act how you feel, 
  because those who matter don't mind,
  and those who mind don't matter
"  /Dr. Seuss

Jag såg denna videon nyss o jag skratta så mkt att mina tårar
rann o jag kunde inte andas men ja kunde nt sluta skratta !!

kolla ba minen den gör precis innan OCH TUNGAN ?
sen dom två som ba stannar upp o tittar helt like wtf ?
HAHAHAHAHAHAHAhA jaaaaaag döööör hahahahahahaha !!!






          " im a victim of this sick love
    you know it hits me like a heartattack 
  you should have told me from the get-go
   there was no way for u to love me back
"


/inte direkt ny men den va på radion hela tiden så den fastna :)


   ♥ Tyga !  - being a star is how I breathe...







Kommentarer
Postat av: E

sååååå kul var det inte haha. damn it! jag såg fram emot att skratta övermycket :/.

2009-12-15 @ 13:05:31
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina
Postat av: äd!

men oooh i overexcited u im sorry haha skulle sagt den va tråkig :p du måste se den andra oxå asså jag grät kraftigt !

2009-12-16 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0