- Piece of shit...

                               " doing a bad thing does not make you a bad person " 

haha im mad... fick nyss höra av emil (emleeee haha skitkul att säga så )
iaf han sa att ibo nt kmr hem nu till nyår utan till sommaren ?
ursäkta mig men vad är det för jääävla bullcrap ? man gör nt så...
hahahaha nej men seriöst sometimes u need people, i need ibo.
hel! haha brukar alltid säga d, sen hans skitfula respons när jag säger
" dude du är nt superman :/ " hahaha så svarar han " nej jag är ibe ;) "
som att han är bättre än superman haha jefla dumhue :/
nej men foreal som jag sa sometimes u need people and i need
ibo för ja känner mig normal med ibo med tanke på han inte är normal :/ haha
oftast brukar jag va den som behöver terapi i sällskapet med tanke
på mina åsikter om stuff and things so im usually the one whos messed up :/
men det är en annan femma med ibo, för jag tycker att han är den som är
messed up most of the time så då tycker jag att jag blir den normala?
jag behöver få känna mig normal once in a while faktiskt, it feels good :/
/är det någon som är riiiktigt riiiktigt skadad som vill kma o leka
med mig typ såhär en gång i veckan tills ibo kmr hem så please holla?
hahahaha helt patetiskt men vafan är d för jefla bullshit asså serifuckinöst?
* bang-bang * ....

hahaha garva ihjäl mig åt helena idag ahaha hon la till mig på facebook som
hennes SON ahhahaha så mkt ja skratta helvete assåå hahahahhaa
plus så är hon vän med min skitgrymma morbror oxå haha jag logga in så ba
ser jag " Helena Ilic och Cazim Karat har blivit vänner " asså jag trillade ner
från datastolen så mkt ja skratta, mama halvgrät av skratt vi höll på att
kvävas hahahaha, de två är fan nt normala! 
hans yngsta dotter är gravid :D fick veta d för nån dag sen im really happy!
hon är tsm med en kille som är så mixad att man nt har en aning om var man
ska börja, han är adopterad, hans biologiska mama är svensk hans biologiska
papa är grek, han är uppvuxen i frankrike o tyskland med sina adoptivföräldrar.
(tror d va så)! det är en sak jag älskar med min familj & släkt, ingen bryr sig
om var man "egentligen" kmr ifrån, sålänge man är en bra männsika så får man
gärna vara grön o ha tre huvuden, man blir accepterad o älskad, ursprung
religion o allt de dära det spelar ingen roll, alls! världens bästa familj -> Karat!
jag har länge funderat på en tatuering men nt kunnat kma fram till vad fan jag vill ha :/
men Karat börjar faktiskt kännas rätt nu tycker jag :/ inte bara för att det
representerar min familj utan för att det representerar det vi står för, vi är
som en påse med Gott&Blandat godis, o alla smakar DUNDER-BART



- om alla godisar hade varit gröna på denna bilden så hade denna bilden
   varit tråkig o nt sett happy ut at all :) - lets mix it up people !
        STEP OUT OF YOUR BOX AND EMBRACE THE WORLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0