- Coming up !


efter 500 år så kommer äntligen " The Carter Documentary ", det känns som
om jag har väntat forever and ever but hörr it is :D
" i deserve a Grammy, and Oscar, and an Emmy " - det gör han foreal !!
hela dokumentären kommer 17 november i think :)


OMG ! tvåan till världens bästa film ! jag har sett ettan " Why did I get married "
typ 7-8 gånger på 1 ett år och den är så jukt BÄST ! seriöst världens bästa film!!
den har komedi och handling och man lär sig om livet = BÄST !!
så alla gå titta på ettan sen länga till tvåan som jag gör!
vet tyvärr inte om den kommer till sveriges bio, tror nt det tho :/ men vi har ju
våra sätt att fixa filmer right ;) fast vet nt när den kommer ut :/ darnit...
efter 2010 tror jag iaf, håll ögon och öron öppna !!

/ ismar har fått vovve, asså så jävla söt jag är överlycklig haha sån liten minivalp!
  ska ut o dregla on the doggy nu vi sesas, jallabye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0