- Happyface !

Dillepille hade kalas i fredags =D very funni very funni haha MEEN
ermina var pricken över i, ska nt gå in på detaljer MEEEN
vi sitter i vardagsrummet, skruvat ner musiken o pratar för
partyt hade gått mot sitt slut MEEN mitt i snacket hör man
* ooööööäääääääääääääää " världens mest sjuka ljud !
vi ba :/ fuck was that kollar med frågande miner på varandra ?
MEEN 2 sec senare hör man det igen och vi DÖÖÖR HAHAHAHA !!
alla vänder sig mot hallen o ba " asså fan vad synd MEEN FAN VAD KUL "
hahahaha hjälp så mkt ja skratta ... sen kujtim asså döda mig på plats!
killen använder mannen var tredje ord han säger !! jag ba
" fan vad mkt du använder mannen :S ?? " hans svar var bäst
" ja vet mannen, alla säger d till mig mannen men va ska ja göra
  mannen, jag är alltid så mannen
" hahahaha han var helt seriös !

GRATTIS DILLE !!
btw: dille fick BÄSTA presenten av mig o mina, vodkaflaska med
               megan fox bild på baksidan, fuckin kex !

  thomas sjunger " run this town "
  
erme doin the naughty eye, artie underhåller, dille somna jag peta på han
så ba vaknar han o ger mig den blicken 8/ som i wtf ! hahahha komedii!
dagen efter gick vi dit och åt tårta ! jag trodde ja skulle hamna i koma för
ja kunde nt andas när artie-partie berätta om " räkan " en nördig kille som
gick i deras klass, asså ja skratta så mkt ja kunde nt andas o ja grät men d
kom inget ljud asså fyfan jag kom hem med kramp i magmusklerna !!
låt oss säga att det finns en anledning till vf hans namn passar ihop med PARTY,
han är festlig helt enkelt, född till att underhålla haha bästa partie i världen är han!!
sen sjöng frida happy birthday o alla fick gåshud, fan vad hon kan sjunga !
   / den fick jag!
 / bästaste partie & tomas aka ena halvan av thomas o tomas...

senare på dagen kom thomas o tomas (hahaha) förbi med Pancho / Armani - mani !
ja skulle passa han nån timme, fan vad jag var lycklig asså INGET kan göra mig
lika lycklig som djur, det är sjukt men ja känner mig helt peacefull när jag är med
djur. jag får en sån känsla att allt i världen är perfekt, jag ska ha ett zoo hemma
när jag flyttar hemifrån o ja kommer va så lycklig folk kommer tro jag är hög :)
  
  
mani mördar bollen, räcker ut tungan, han däcka sen trilla han " ut "
från " sängen " , hade lite slagge han bet mig helt hårt en gång kom
nästan blod men fuck d vi hade KUL =) sen skulle han hemma då gav
vi båda upp o slängde oss på golvet med didis fötter haha kolla vilken
tröja jag hitta till han haha ser helt homo ut så jävla söt !
jag döpte om honom hundra gånger, kallar alltid han puffe, vet nt vf :/
sen sa vi Armani men ska kalla han Mani - MONEY :D ! sen från mani
gick ja till mani-banani sen förkorta ja d till Nani, snacka om att han blev
yr men jaja han är ftf liten så han vet nt liksom :) !

snart är det musik monday =) wohoo tune in later du kommer nt ångra dig,
har lite smaskens musik o video på G vetni! denna gången har Khalid oxå
varit med o gett sina picks =)


Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAHAH!! mitt ljud var pretty :)

2009-11-16 @ 14:46:13
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina
Postat av: Äd!

" ofcourse att det var " en klass för sig sj :p

2009-11-18 @ 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0