- MUSIC MONDAY !

- music monday part two 16/11-09 wohooo !!




/ tror bella hade den på fejjan, så hon har nt direkt rekommenderat
den till mig personligen, men ja tyckte den va bra så tack bellon =)



/ Khäll's pick båda två :)





/ från min one and only musicpimp ! han vet vem han är, ni vet nt!
  jag hade " adrian - little angel " mer än ett helt år innan folk i La
  upptäckte den, now thats what i call a real musicpimp ;)


/ my pick's !






telephone är lätt bättre än video phone, men de gör video till
video phone iaf tror den ska komma nästa vecka :)

VIDEO !

I get it in ! kolla som dom lyfter tjejerna helt jefla galet :O ! omarion kan dansa foreal...


  Rihanna vs Chris Brown - deras nya singlar släpptes ungefär at the same time ...


sist men nt minst - ibo har blivit "videoguy" hahaha som usa's "video girls" !
kom på att vi kan ha detta som jobb, jag manager ofcourse =) ...
lyssna när han säger "daaj" asså så härligt de låter haha vilken dialekt !
 


Kommentarer
Postat av: yäz

http://www.mininova.org/tor/3161106 - weezys dokumentär :D

2009-11-18 @ 18:54:40
Postat av: Äd !

jotack ich know =D ska se den strax ! danke :D

2009-11-19 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0