- MUSIC MONDAY !

- music monday part four 30/11-09



som sagt, jag har nt haft direkt mkt tid till data, tv, radio
denna veckan så d blir nt direkt mkt nytt men d blir lite
snacks från min lur ist ! and my phone is the shiiiit :D



 / när kells gör nåt bra, så gör han d riiiiktigt braaa....
" if u drinkin what im drinkin put ur hands up in the sky
  if u thinkin what im thinkin u say what a crazy night
"


jag är nt direkt nått Loso fan men han är som kells,
när han gör nått bra så gör han d riiiiktigt bra !
måste erkänna jag hade den på repeat minst 1 tim idag...
" my attitude is celibate, i dont give a fuck "
finns video -> använd er av youtube...


miiinns ni? jag tog den från ibos lur för nån dag sen,
först koppla jag nt vilken låt d va sen kom refrängen :O
så sjukt gammal o bäst ! ska kidnappa ibos minneskort
han har bästa musiken på sin lur asså :/ ...




- finns video till den oxå, check it på youtube =)



denna är sjukt härlig att sjunga med till df en bit av lyrics:

I wish, we could just be like so what
   Apologize and keep going
   Made mistakes but we're strong enough
   to be moving on .. alone
   Nights just seem so long
   There's too much time to think about it
   My head is overcrowded and and ohhh
   Everything seems so wrong, stuck in this prison
   I'm here living alone, I have insomnia
   "

funderade på om jag borde införa
T.I.P Tuesday   &   Tupac Thursday?
men då innebär d att man måste va på datan dessa dagar
and do it så nja :/ vi säger såhär:
" det gäller när jag är vid datan "  im a genious =D !!

erme fyller år idag hahaha äntligen 18
poor fella, helt lycklig! jag hade gett min vänstra lilltå
för att va typ 10 igen :/ men jaja alla har sina åldrar,
HAPPY BIRTHDAY DEEAAAR DIIICKKKIIIEE !!  (v)

dickie o jag i turkiet haha snyggaste bilderna!
bild 1. ehmm... what is this ? utforskar kameran :/
bild 2. leker stenfula popeye hahaha vilka huen :/
bild 3. en sötare bild så ni vet att vi har 2 sidor :)

Kommentarer
Postat av: E

hahahah popeye-bilden, beautiful! men thank you iallafall :D

2009-12-01 @ 20:02:31
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0