- Mybad...

jag vet WEEZY-WEDNESDAY ska ju vara på
ONSDAGAR ! men i had tooo much shit to do
så har nt haft tid, jag har typ 395tusen post-it
lappar överallt fyllda med saker i need to do :/
sjuukt mkt and i still aint done asså bläää...
men jaja anywho lite weezy-update hinner man
alltid med :D !

Hans dokumentär " the carter documentary " ligger
freakin ETTA på iTunes i USA =D tänk av ALLLAAAA
dokumentärer som finns så ligger hans etta, fan vad
jag hade varit stoooolt om jag hade varit han elr även
om jag känt honom, godarnit, en vacker dag....

plus han har gjort en ny tatuering MITT I NYLLET !
elr nja kanske nt men där i sodan var han har
" missunderstood " har han även gjort typ 10 st
stjärnor i olika storlekar, vissa ifyllda vissa inte,
its pretty, jag vet nt men d funkar på han :/ hes a
speacial man, a very special man and i love what he do!



och en hääärlig låt med världens häääärligaste människa =) ! ENJÖÖY !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0