- Sparkles!

one tree hill har fan no mercy!
dör på det senaste avsnittet asså vilka ignoranta idioter,
är det något jag nt klarar av så är det ignorans och folk som dömer.
detta avsnittet var ju bara om det! panikerar asså fyfan hur många liv
vissa människor förstörde pga av ignorans och judgement.
så nu tycker jag att vi gör upp lite regler:
    * döm inte folk utan att veta vad som ligger bakom.
ex. en drogmissbrukare ? det finns alltid en anledning till vf folk gör
saker som de gör, everything happens for a reason. därför borde vi
som medmänniskor visa compassion och försöka se förbi deras fel,
försöka ta reda på om det är något vi kan hjälpa dem med för att
deras liv ska bli bättre. Inte stå 10 meter ifrån o peka finger...
    * var inte ignorant.
om informationen finns så ta reda på den innan du öppnar munnen.
det är stor skillnad på fakta, åsikt och rykte. därför se till att du har
rätt info om saker du pratar om istället för att tro en massa.
ex. folk säger att kanye west är en multitalang, superbegåvad och grymt
bra på det han gör. detta är ju fakta om man tittar på hans " cv ". med
tanke på allt han har gjort i sin karriär så passar ju den beskrivningen in,
= fakta. ren fakta är att kanye west är en mkt begåvad männniska.
min åsikt däremot är att han nt är så bra som folk säger för att hans
senaste album var autotunat från första till sista låten, ett sånt album
hade tom jag kunnat göra, alla låter bra med autotune = min åsikt baserad på fakta.
han gjorde videon till drake - best i ever had, videon fick superdålig kritik = fakta.
    * Mind ur own buisness.

detta ska väl nt va så svårt. hej jag heter adela popovic, jag är född 89 i bosnien,
jag bor i La med min mor o katt
, om nt du passar in på denna exakta
beskrivningen så har nt du nån buisness all up in my buisness
?
det ja gör påverkar inte dig o det du gör skiter jag fullständigt i :/.
sålänge du nt påverkar mig fysiskt så bryr jag mig verkligen nt om vilka tankar du
har om mig inne i ditt hue, för det är DINA tankar, nt mina, n i dont cörr cus
if it aint in my head it aint my buisness. men sen de där me fysiskt är en
annan femma, då reagerar man nog lide mer :).

det kliar mig så sjukt mkt när jag hör sån bs asså ja får såna bilder i huet att
jag springer det fortaste jag kan rakt in i en vägg så hela mitt hue spricker
* kablooooouuum * hellre d än att lyssna på blää, seriously... det är nt det att d
påverkar mig sen o ja tänker " shit borde jag ändra saker pga av de hon/han sa "
neej det är mer att ja nt klarar av att höra stupid shit o sen att folk förväntar
sig att jag ska medverka i samtalet elr ha en reaktion, det är ba please är du klar ?
sååå som saaaagt know ur facts, until then, shhhhhhh.....
get out the way du skymmer ljuset....

och btw. varenda bosnisk jävel har bombat facebook med OMG GOO BOSNA !!
med tanke på fotbollen? liksom helt seriöst nu, all bullshit aside. trodde ni
verkligen att bosnien hade en chans ? bosnjaker kan mat, piaca, osv, men sport?
det är väl ändå nt den starka sidan där asså. jag skiter i att bosnien fick en chans
för de kan nt spela fotboll, de kan nt ens mäta sig mot sverige o de ska ha chans
mot portugal och att vinna hela skiten, sluta snacka gojja gott folk.
fattar nt vf man som bosnisk måste hejja på bosniens superdåliga fotbollslag ?
det spelar väl ingen roll var man kommer ifrån det är meningen man ska uppskatta
vad som är bra, vara opartisk liksom, elr så har jag alltid trott ? iaf jag hejjar på
bra lag för att de vet vad de gör, de får betalt o de gör sin grej snyggt!
jag lyssnar på bra musik från hela världen för att musiken låter bra nt för att jag är
från samma land som artisten? nej jag uppskattar kvalite gott folk nt var kvaliten
kommer ifrån
. haha ex igen, Eminem ? värsta trailor-trash men han är äkta kvalite,
asså spela roll var talangen är ifrån, det är vad talangen brings u som räknas! 

 
                                  this little girl didnt care what anybody said 
                       she got the whole world dancing to the music in her head

Kommentarer
Postat av: E

Man hejar ju på sitt land för att man älskar det haha. Bosna <3

2009-11-20 @ 22:21:58
URL: http://nattstad.se/E rmina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0