- Rebirth !

okej måste ba säga att Im back on top !
till att börja med insåg jag att jag har det sjukt
mkt bättre än många andra - psykist då.
men thats all I need haha cus i aint screwed upp!
så iaf ich bin back på topp n im happy n i feel gooouud :)
shululu vet egentligen nt om detta är sant för just nu
sitter jag med mitt basebollträ i knäet :/ hörde CP-ljud
från balkongen innan asså riktiga typ skrik-släp ljud :S
tänkte jaja det är vind elr folk utanför, men tio minuter
senare går mimi till balkongen så börjar hon mjaua ?
hon gör aldrig det :/ wtf ? scary shit, i got my vapen iaf...



 
MJ filmen var sjukt jävla bra !
det bevisades återigen vf han är min far
( ja jag kallar MJ min far eftersom I got the luck
  to be able to choose a fatherly rolemodel figure,
            Jag valde michael jackson )

inte nog med att vi påminner om varandra men vi
tänker o säger samma saker :O jag brukar alltid säga
" jag säger det med kärlek " efter att jag sagt något lite
grovt elr liknande, och han sa samma sak o jag ba :O
OMG, JAG VISSTE NT DETTA ? så jag kallar det ödet,
vad du kallar det är upp till dig så håll det till dig :)
han bryr sig om miljön och världen och människor,
han tror på att vara snäll och god, i slutet sa han nått i
stil med " vi är en familj, vi är alla en " det var ju det jag
oxå sa people ?? we are the world, we really is !
jag du han hon, spelar ingen roll vem, vi är alla en in
the end :) show some love, gå se filmen, sjukt grym !


weezy's mixtape " No Ceilings " finns att ladda ner typ
överallt nu men checka www.weareyoungmoney.com 
så hittaru den där :) ! yup han släppte den gratis online.
Det officiella Young Money albumet kommer förmodligen
15 december tsm med weezy's Rebirth album =) !!
ps: kolla nyss lite weezy videor han lagt upp och nu
uppskattar jag han MER, i feel him o han feels me, i know it!
hahaha nej men foreal folk snackar shit om hans fängesleshit
o han ba " cooomon dont be haters people, if u gonna turn
this on and hate on me n stuff then turn it off n go hate on
somebody else, or accually go take ur time to love somebody
else n not hate on me plase
, i dont do nuthin but do stuff for
yall, thats all i do
" okeej ? i love this crazy man !!
sen hahahaha han är i studion så försvinner han så kommer
han tbx o säger att han har en hemlös katt utanför studion så
han ville ge den mat, han gav den pizza o han ba " it tore it up"
hahaha ! sen ville han ge den mjölk så kommer han tbx o säger
att katten är sjuk o galen, den attackera han o stuff haha så går
han ut till den igen! kolla vilken loving n giving person he is !!
jag är stolt över att vara ett weezy fan :D !
han kan röka o dricka vad han vill it dont matter to me cus i love
his brain, his music, his intelligence o hans swag o hans sätt att va!



  I HAVE NO DOUBT THAT I CAN LOVE YOU FOREVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0