- D.N.A

D.N.A är namnet på Marios nya album som är riiiktigt svinbra !
den bästa låten är utan tvekan " thinkin bout you " som oxå är
hans andra singel från albumet, tycker dock nt videon är nått spec :/
sen är " stranded " och " before she said hi " värda extra attention,
även " the hardest moment " - / hela albumet är skitbra helt enkelt!!



When the afterparty is over
And everyone around us is leaving
Thats when I want you to come closer
Shawty your the only one that im needing
So when the afterparty is over
And for no particular reason
I want you to pull me in closer
And tell me that tonight you aint leaving


asså idag har varit skummaste dagen :/ jag var skiiittrött men kunde nt somna :S
hur ofta händer d egentligen ahah nejnej inte mig :S ...
va hos mormor fixa hennes sänglakan och bädda hennes säng :)
min granny är kung ! så ringde morbror hahahaha jag ba
" JEL TO MOJ SECER ZOVE " haha jag kallar han mitt socker :P !
helena sa den bästa repliken om han när vi va hos han i bosnien.
han är sån som sjunger 24/7 om allt o inget haha o helena ba
asså jag behöver aldrig fråga typ var är adela? :/ jag ba lyssnar på han
  - adeellaaa jee otislaa u weeeceee ♫♪♫♪♫♪ , ahhaha wtf :S
"
men det är sant han sjöng alltid om vad vi gjorde var vi va osv it was kinda funny!

anywhoo blablabla ibo o company har rånat halva min vattenpipa, den ser
helt jadna ut nu men men :p , erme har gått lite koko över clark cent :/
jag menar chillax i told u ima fix this that mean im gon fix it haha :p
trust me jag vill detta mer än hon även om det handlar om henne ...
ska beställa tickets till M.J's film imårrn :) ska se den 31okt wohoooo!!!
så måste jag o erme fixa biljetter till bondehalid o pensionär crvena jabuba,
hahaha seriöst fattar nt hur folk kan tycka om sån musik :p visst det är bra ?
men inte om man är under 40 :s comon min mormor gillar halid ...
jag nämnde d till erme o jag måla upp ett exempel på hur bosniska är
" tänk dig vi har Lady Gaga som ska uppträda på din vänstra av gatan,
  sen på högra sidan av gatan ska Barry Manilow uppträda
  ( ni vet han med den låten, you know i cant smile without you )
  iaf bosniska huen springer till barrys sida ba för han är "legend",
  but that dont make him good for concerts ? comooon ... jag blir lide
  deppig av sån musik haha allt som behövs är en FET whiskyflaska
  and id be gooone, när man går ut vill man ha party musik nt
  kom vi dricker o gråter tsm musik, men tydligen gillar bosniska huen
  det, thankgod im american är allt jag kan säga här asså :/ "

wohooo äntligen mina nya avsnitt av one tree hill har laddats färdigt och
min " madea goes to jail " är oxå klar! jag älskar tyler perry's filmer
han är fan genialisk he cracks me up örrtime hahaha !!
till nästa gång tycker jag ni kan enjoya en av young moneys " nya " låtar
  Young Money ft Lloyd - Bed Rock

she got that good good
she michael jackson bad

/ ouuh baby i be stuck to you like glue baby

Kommentarer
Postat av: E

Erme (v) Clark Kent!

2009-10-22 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0