- He da man !

hahaha Eddie Murphy var på tv nyss, hans " raw " stand up komedi :D
the dude is funny och han har såå rätt asså fifan...
        The men thing
no loyal men, all men f**k other women,
  we are low by nature and have to do it.
  Men must find and counqer as much p***y 
  as they can get, do not think for two seconds
  that ure the only one ur man is fu**ing.
  He is a man and he has to conquer women
"



btw: allt det engelska måste läsas med eddie dialekt
thats how im thinkin it so thats how u should read it :)


foooreeeal asså hahaha skratta ihjäl cus its soo true !
ofta if u have a chance to sleep with a HOT sexy thing
att du nt gör d för " u have a woman at home "
biiitch pleaseee haha allt du tänker på in that moment
är helt enkelt p***y, and i feel you i really do för även
jag har sett kexen som går runt i stan and i dont blame ya...
som dilan sa idag
" D: Ibland undrar jag vad du har under midjan asså :/ ... "
hahaha I KNOOW, meen efter alla mina år hanging around beein
" one of the boys " så lär man sig ett och annat, jag har börjat
tänka som en " man " även bete mig som en i vissa situationer osv...
and i really like it cus u muthaf**kas got it eeeaaaazyyy in life!
det är mkt mkt bra och jag tackar mina " grabbar " sjukt mkt för
detta, de har tagit emot mig som en av sina egna haha de har lärt
mig, de är sig själva till hundra procent och jag har fått höra exakt
hur de tänker, hur de fungerar hur de gör, så jag känner igen det
när jag ser det hända haha skrattretande för i de stunderna blir jag
en grabb i huet o tänker dang she stupid go get that ass bruh ...

därför har jag min egen lilla skumma regel :) hos mig kommer det inte
finnas någon pojkvän ( i hope ) som bara kommer va " pojkvän "
för det innebär att jag måste skapa ett band till denna människan :/.
nejtack, jag har min " bubbla " och jag trivs i min bubbla and aint nobody
touchin my bubble cus its untouchable, foreal gör vad du vill men är du
nt familj så kliar det nt mig direkt mkt :/ i just dont cörr, u aint in my bubble.
pojkvän = han måste bli insläppt i min bubbla, men eftersom han är pojkvän
kan han lämna bubblan anytime AND f**k it up medans han är där liksom.
så neej if u coming in to my bubble u betta bring a ring,
cus when ur in så är du IN and there aint gon be no leavin
!
marriage = for life, no matter hur mkt problem vi har, its forever...
Unless u try to control me, put a hand on me or if i catch u cheatin :/
jag förstår helt enkelt inte innebörden av " får jag ? " & " kan jag ? "
hahaha jag är min egen människa i do as i want whenever i want to do it.
+ My mama dont put her hands on me so if U do, ima cut off yo hand när du sover :/
simple as that. If i catch u cheatin så tycker jag du ska sova med ena ögat öppet.
jag kommer göra små " sprinkler hål " i dig med min skruvmejsel, du kommer
se ut som en fontän, sen kommer jag ta mitt basebollträ and SMASH U IN THE FACE !
så nästa gång du lämnar hemmet u gon look like a messed up muthaf**ka 
and aint nobody gon look at you twice with that face, näsan mosad, läpparna BIG
as hell brutna käkben, kindben, ouh u gon be UGLE ... if u wake up så att säga...
Cus ima try to kill you ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0