- Idol !

okej asså vad fan gör REZA där :O
hon borde nt tävla i freakin idol med den rösten
hon har asså fyfan SKIVKONTRAKT DIREKT !!
sjukt grym är hon jag fattar nt vf hon är på
kanal 4's idol när hon kan va på mtv, GRYM !!
och erik ? asså skojjaru ? jag blev kär i han idag,
han kan fan göra allt och det låter aldrig dåligt
han är fan sjuk den starka rösten i den lilla kroppen
helvete vad han är grym ...
idag klaga dom på erika men ja tyckte hon va
hur grym som helst faktiskt :/ och eddie va
stencool, men egentligen så var ingen dålig asså
alla är bra ! jag drömde att Rabih åker ut :/
hoppas nt, jag älskar hans unika röst.
ja den är mkt mkt ljus men fan vad vacker !
han får sjunga till mig när han vill asså underbara
ljuva människa :). tycker dock att Tove är överskattad,
ja visst hon sjunger bra, hon är grym på scen,
MEN om man lyssnar på henne på skiva så ser man ju
inte henne, och hon har inte den bästa rösten i idol.
det tycker jag nt även om hon är bra så är hon nt bäst :/
iaf detta är första året som jag tittar på idol på riktigt,
och jag valde ett bra år för dom är sjukt bra !! 

Reza Ningtyas Lindh - the way you make me feel, M.J veckan !
ps: den hackar lite men fuckit hon är GRYM !!
 


Erik Grönwall - is it true, killen har sjukt galet bästa rösten i idol,
utan tvekan BÄSTA rösten. han o Reza i final, lätt ...


Rabih Jaber - your are not alone, M.J week !

 
/ fan folk rösta på Rabih, vi behöver folk som kan sjunga
smooth and clean, han är lite som Lloyd, sjunger helt mjukt
och härligt, man flyter runt på hans toner :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0