- Must have's ...

efter att ha tittat på Cesar Milan " hundviskaren " haha
så har jag insett att jag måste ha ett freakin överstort
hus med massa tusentals hundar :O helt seriöst så bra han
lär dom, och han lär inte dom som idioterna i sverige,
slår sina hundar o skrämmer dom nej nej.
Cesar är ett geni han lär dom genom sin energi o sättet
han för sig på, jag blir helt facinerad av honom!
han är helt enkelt grym som få =D jag ska bli som han!
iaf senaste avsnittet hjälpte han en osäker akita hund,
fan jag grät av lycka när jag såg den jävla hunden ta egna
steg o sakta få sitt sjförtreonde tbx asså heregud...
så visa dom ett dogshelter med sktmånga pitbull och
amstaff hundar som ingen ville ha pga att deras förra ägare
hade haft de till kamphundar. hatar såna människor,
jag hatar aldrig något för hata är ett starkt ord men när jag
ser idioter som plågar sina djur för att få sig själva att se
tuffare ut, då kräker jag lite inombords. önskar då att
hunden hoppar upp i denna människans ansikte o biter
av det :/ seriöst en hund är en hund, ett liv som DU har
ansvar för, inte ett jävla vapen... man up snälla !
därför tycker jag mer om djur än människor. ett djur hade
aldrig skadat någon utan anledning, det är människor som
lär dem, det är vi människor som provocerar dom.
människor är själviska, djur är inte.
därför är min Mima mitt allt :) hon är som ett barn som
är beroende av mig, och jag ger henne allt jag kan.

ps: recept på bästa billigaste terapin!
ibland frågar folk hur jag kan va så " äch whatever "
hur jag bara kan släppa saker helt sådär lätt ?
jo det är för att jag har musik, jag har Mima, jag har mama,
och jag har receptet på bästa terapin!
Ta din lur / mp3 o fyll den med din favorit musik,
ta på dig härliga " kläder efter väder " hahahah
och gå ut med en hund. hunden ska dock va lite stor
så att du känner att det är nått vid dig plus protection !
sen går du en LÅÅNG runda där det oftast inte är så mkt folk
och så skruvar du upp din musik o ba uppskattar att vara
för dig sj med dig sj o dina tankar. samtidigt som du får
frisk luft och exersize :D och en good friend in the doggy !
jag älskade att göra detta med Chika (rip) vi gick lite mer
än en timme om dagen och vi gick snabbt och långt :)...
Gondor började oxå bli duktig på detta faktiskt :/ men nu
finns d ingen i närheten med hund så jag sitter o väntar
på att ibolibo ska skaffa en som jag kan kidnappa lite då
och då before i LOOSE MY FREAKIN MIND !

iaf här är bilder på alla hundar jag ska ha, jisses I cant wait!
jag kommer va överlycklig o chill, folk kommer tro att
im on drugs or something men nej :) its the doggies !

MY DOGHOUSE !

akitaakitaakitaakita
- Akita, så jävla söt ! först som minibjörn sen som ett moln :D
siberian huskysiberian huskyvilken showoff !siberian husky
- Siberian Husky, som akita fast ändå nt plus blåa ögon =D
   / alla har nt det men vissa, sen brukar de ha ett brunt ett blått :p
dobermandobermandoberman
- Doberman, jag tycker de ser så stolta ut med den hållningen de har!
  fast när de är små ser de rätt dumma ut haha SKITSTORA tassar :/
blueblueblueså sjukt skön!
- Blue pitbull / amstaff, jag har alltid velat ha en blå apbt, sjukt söta
   som små och även som stora plus påminner om Chiks i annan version ...
 :O - South African boerboel
såg den på Cesars program, Patti LaBelle hade en o jag blev kär direkt,
asså hunden är ENORM, and since i love big ppl i love big dogs !
shar-pei   - Shar-pei, hur kan man säga nej haha KOLLA !!

- Pomeranian, blev kär när jag såg den på youtube asså fyfan så jävla söta
spec när dom är små ÄTA UPP! sök på youtube du kommer smälta!
 - Dvärpinscher, som doberman fast liten.
när jag bodde i bosnien hade jag en hundvalp så hade vi en bild på min "kusins"
mormor elr nått med en doberman på gården så sa alla att det var min hunds far
och att vi tyvär inte hade någon bild på min hund för den var valp och man fottade
nt direkt mkt på den tiden, spec nt hundar :/ så jag tänkte jaja min hund ser ut så.
later on fick jag veta att min hund dött när vi flytta därifrån för han slutade äta
när jag lämna han, jag brukade alltid vara med han 24/7 sova i hans kojja och allt.
en av anledningarna till varför Mima har det livet hon har, stackars vovve dog
pga av att vi lämna han, jag känner mig skyldig to make that up somehow så mima
har väldigt mkt tur i den kategorin, hon är min nummer 1 och hon sover för tillfället :)!
stackare... iaf så jag har alltid trott att jag hade doberman valp i bosnien och en
sån valp ser nästan precis ut som en dvärgpinscher :) must have!
säkert pga av den hunden jag är som jag är nu haha (L) djur.
mama sa han bruka släpa mig över gården o gatan o allt det var liksom
" han rasta mig, nt jag han " haha jag var ett mkt litet barn people :/ ...

ouuhkej känner att jag är i stort behov av ett liv just nu :/ shiiit . . .
nästan lite nördvarning på mig men fuckit jag är utråkad då hjälper
bilder o musik :) såå iaf nu ska ja lägga mig o kolla soul food på 4an
det börjar 4.25 skitbra serie, kollade alltid innan sen försvan den men
nu är den tbx igen :D... vi ses när vi ses om vi ses annars kan du
lyssna på musik, du hittar mig nånstans i noterna :)
  / G'night *voff* !

mims hälsar G'night mjaaau !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0