- OMG varför ?

ibland, nej rättare sagt väldigt ofta när jag umgås med ermina så
brukar jag vända mig mot himlen o fråga Gud  " varför " ...
Gud vet vad jag menar, God feels me när det gäller henne ...
men låt mig förklara, först så vet hon inte betydelsen av vissa
ord som jag då måste förklara för henne :/ detta uppskattas
nt av mig eftersom det var inte fina ord, jag kände mig dirty.
sen känner hon nt till K-ci och Jojo och en massa annan musik
som är freakin legendarisk :/ då blir jag besviken för jag o
musik är som EN, if she dont know legendarisk musik så känner
hon inte mig :/ sen idag gick hon över gränsen ....
dirty dancing snutt kom på tv o hon ba " jag har aldrig sett den "
VEM FAN HAR INTE SETT DIRTY DANCING  :O :O :O ??
sen tänkte fan har hon inte sett den så har hon säkert missat mkt
annat oxå... yupp det hade hon ! hon har nt sett
* Grease
* Pearl Harbor
* Peter Pan filmen

och Gud vet vad mer :/ hon skrämmer mig asså det är som när vi
var ett helt gäng hos mig o kolla tv o drack kaffe så kom titanic o
vi börja kolla på den helt glada o sen en liten jävel ( inga namn )

säger: fan vad tråkigt kan vi göra nått annat ?
vi: vadå det är titanic fan snackaru om tråkigt den är skitbra ?
någon: jaa men vad är det med den :/
vi: hallå titanic, som om du aldrig sett den o nt vet :S
någon: jaaa neej asså jag har nt ...

VEM FAN HAR INTE SETT TITANIC ? DU MÅSTE SKOJJA !!
cirka tio minuter senare gick denna " någon " hem . . .

iaf ermina vilken besvikelse... hahahaha
jag har iaf fixat alla de här filmerna och hon VET vad hon ska göra
imårrn hela dagen / natten ! inget snick-snack om saken ...
en sak till ncncnc vi gjorde " ustipke " hos henne o hon palla nt
ta fram mixern jag ba vf ? hon ba " de blir så stökigt då, det är bättre
jag gör med slev " jaja okej tänkte jag :/
HUET TAPPAR MJÖL ÖVERALLT !! jisses VARFÖR ?



Chris Browns nya singel hade premiär idag =)
den var nt så bra men helt ok den får 3/5 haha
den hade bra dans och weezy so im happy !!
nu är det bra Rihannas Russian Roulette kvar och
Omarion ft Weezy / Gucci Mane - I get it in !
tror videon kommer va med Gucci tho not sure :/


                 I CAN HAVE YA SWAGSURFIIIN
           (
weezy transform a good girl to a freak )



ps: extra musik under this ! hahahah ...


fick nyss reda på att han är med i FAME filmen, fan MÅSTE se den!
okej kommer mer sen måste shlafen nu fifan kolla klockan o allt
o jag som måste upp tidigt o damsuga hos mormor o köpa kattmat :/
ncncnc thats life my peep's, nattinatt :-*

Kommentarer
Postat av: E

you is just a huge piece of pussy! tack ock hej! ps. i love you <3

2009-10-30 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0