- Drizzy Drake !

innan jag börjar, kolla vad jag såg på Astrits blogg precis !!

" Det finns många religioner, dom 3 största är ju Islam
Kristendomen och Judendomen, men alla tror på en och
samma gud, bara att vi har andra namn på vår skapare.
"

OMG !! jag tror jag är kär i hans hjärna ♥ helt seriöst,
hur ofta får man höra något sånt här från folk ?
eller jag får iaf inte haha :/ its sad men sant...
Iaf Astrit made my day, my week, my year osv!
äntligen känns det som om någon " feel me " liksom
vaaarför ska religion o allt spela roll och skilja oss åt när
vi alla kommer från exakt samma skapare in the first place ?
" you call it tomatoe i call it tomaeto " / stavas ej så men låter bättre så :p


MTV - HOTTEST MC'S IN THE GAME

#10 – Raekwon
#9   – 50 Cent            / hahaha in ur face didi ! seriöst 50 känns väldigt 2005 :/
#8   – Fabolous          / ehmmm ? hes good, but that good :S ?
#7   – Young Jeezy  /  ♥
#6   – Gucci Mane
#5   – Rick Ross
#4   – Kanye West   / okej han är grym, men MC rakt av sådär ? njaa vet nt if im feelin this :/
#3   – Drake   / har nt jag berättat för er tusenmiljoner gånger att drake kommer ta över ?
#2   – Lil Wayne    / dah ?
#1   – Jay-Z            / välförtjänt !

nu har jag bara en fråga ? VAR ÄR T.I. ? ofta Kanye är bättre MC än TIP ?
skojjaru med mig :/ när kanye sjöng sig igenom " 808's & Heartbreak " med autotune
så körde tip på med clean mean rapping och släppte " Paper Trail " som i alla
lägen vinner över kanyes autotunade klonlåtar :/ .... håller nt med dom här asså...
i detta fallet tycker jag kanye kan gå o leka med amber rose o låta tip göra sin grej!

iaf, enjoya lite av the Drake i introduced you to på min nattstad blogg =)
han är the man som kommer ta över allt, trust me !
de här är hans egna singlar sen finns en massa features,
" Forever, Money To Blow, The One, Every Girl " .  / med video.
I'm Goin In, Houstatlantavegas, Uptown, Unstoppable,
Closer to my dreams
, Sooner than Later, Congratulations,
I can take your girl, Brand New, A night off, Stunt Hard,   / utan video.
har jag glömt nån :/ haha ? anywhooo drake ♥
han är nt ba "rappare" han är entertainer o han sjunger som en ängel!



                now this is just the beginning ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0