- is you ugly ?

vet ni varför jag tycker om att beundra folk på avstånd ?
jo helt enkelt för att de kan ha en skitful insida.
det är det värsta som finns när en vacker människa öppnar sin mun
och säger något riktigt idiotiskt, genast blir den ful och oattraktiv.
det förstör hela känslan tycker jag, då kan jag längre inte njuta av
din skönhet och uppskatta den. jag älskar att bara titta på vackra
människor, det gör mig lycklig :) jag blir glad när jag ser skönhet,
men df vill jag inte att skönheten ska säga nått eller prata.
för oftast så blir det inte rätt :/ .... förstår inte varför, men när jag
upptäcker att en människa är ful på insidan så lyser det igenom till utsidan.

tänk dig att du ser en jättevacker kvinna, inte snygg sexig osv
utan riktigt vacker! hon har något fridfullt över sitt att föra sig.
du känner dig lugn och avslappnad när du tittar på henne,
typ en kvinna som Julia Roberts eller Liv Tyler ?
sen helt plötligt inser du att den här människan är ju skitful :/ wtf ?
ahh det har hänt mig så många gånger i mitt liv att det är skrattretande
hahaha jag blir riktigt WOOW men sen ba , neehee :/ . . .
nästa gång kära du, om du nt kan säga nått bra så ba shhhh...
eller helt allmänt om du vet att du nt är en trevlig person,
försök då nt att framstå som trevlig från första början?
om du är en bitch then go ahead n be a bitch ? då vet vi iaf :/.
plus såna som bara " flip the script " är trevliga när de vill nått
eller behöver nått elr bara känner för det den dagen :/
äee ja pallar nt såna människor typ
idag är vi vänner
imårrn känner vi nt varandra
över-imårrn är vi bästisar

makes no godaem sense to me  :/ ......
antingen är du freakin all in eller not in at all ?
och om du är riktigt pretty asså en sån riktigt "pretty boy"
then do what u do best, just stand there be pretty and be quiet ...

( btw: måste lägga till att jag har en vän som är mkt vacker 
  hela vägen inifrån och ut hon är sån som har åsikter men
  som alltid har en grund till åsikterna, hon förklarar varför
  hon tycker som gör.  det är aldrig:
 " jag tycker du är dum för att du är dum "
  nejnej hon har alltid grund och fakta ! och även om jag
  kanske nt håller med om allt så respekterar jag det hon
  tycker, för hon tycker det av en anledning ! )

här har vi ett perfekt exempel ! CHRIS BROWN ??!
först är han grym som fan sen träffar han rihanna o dejtar henne
då blir han denna pretty boy som försöker för mkt med sina
kärlekslåtar, det blir bara så fel så att han till sist förlorar
kontrollen och slår ihjäl henne :/ ?
till sist så vill den riktiga DU komma ut och det kommer den
göra så dont play nice if u aint nice, it aint gon work :/....


Bara för de tycker jag vi kan enjoya lite old school chris =)
pre the " with you " and " forever " osv haha !


Kommentarer
Postat av: Anonym

tunga människor e ärliga :D

2009-09-21 @ 03:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0