- Press Play #2 !

the best of the best från back in the days (v) ...




112 - Peaches and Cream / dock nt the nasty version :/ im sorry peeps...
112 - Hot and Wet
112 - What if
112 - It's over now
112 - Sweet Love
112 - Dance with me
112 - Let this go
youtuba dom, du blir nt besviken at all ...



Boyz 2 men - End of the road LIVE / gick nt sätta in videon men youtube finns.
haha minns när lejla o helena sjöng denna hos lejla mitt i natten haha
dom sjöng med äkta inlevelse, tror vi grät av skratt hahaha...
Boyz 2 men ft Mariah Carey - One Sweet day är ett måste
Boyz 2 men - A song for mama är ett definitivt måste.
osv, ba youtuba dom u wont get it wrong :)
btw: de ska släppa nytt album snart, vet nt if they still got it men vi hoppas!



K-Ci and JoJo - All my life / gick dock nt att sätta in i good version men -> YOUTUBE!
K-Ci and JoJo - Crazy
K-Ci and JoJo - Tell me it's real
det bästa inom musik är de här tre låtarna, utan dom it would not be good...

dehär tre " grupperna " är ett måste från back in the days och jag kände jag va tvungen
att lägga ut lite om dom eftersom jag har en vän som en gång har sagt
" vadå vem är k-ci and jojo ? vem är boyz 2 men ? "
jag tappade min haka för det är som att fråga " vem är oprah ? "
hahahah enjoya... det kommer mer "old school RnB" men de här är grunden till allt!!
( okej kanske nt direkt old school men nt nytt iaf )

Lite Ja Rule ...



Diddy som snackar shiiiiit o Mario som gör låten bra ...

min chompis som sa det där med vem är blabla visste heller nt att denna låten
med Brandy och hennes bror fanns, den är fan en grundregel att kunna!!


Och nu B2K , jag levde för dom innan, jag har hört varenda låt,
sett varenda video, intervju, bild o uppträdande, jag var beroende,
köpte deras skiva o lärde mig hela utantill
( på tal om skivor jag kan utantill från låt 1 till sista låten:
  Sisqo - return of dragon , från 2001
  Brandy - Afrodisiac , från 2004
  B2K - Pandemonium , från 2002, va överkär i omarion, är ftf lite :)


hela deras album är perfekt även om d är gammalt :)
lyssna på hela albumet o enjoy !
även sisqo o brandy, de två albumen var mkt mkt bra
tex sisqos incomplete  dödar mig every time !
okeeej nu räcker d =D ENJOY !!! i know i am (v) !

Kommentarer
Postat av: Ermina - the love of your life

jag vet faktiskt vem boyz2men är!! kanske inte kc och the other dude men still :)

2009-10-03 @ 00:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0