- Ring Mig ?!

om du ser ut typ såhär ...



såhär såg han ut som liten, jag menar är han söt eller är han söt?!
ps: kolla ögonen asså, DÖR !!




    


 / Cole Mohr !

jag har nu spenderat två dagar till att bara dregla över denna skönheten!
asså det är nått med hans sätt att bara va, han stil, hans prat, allt ?
jag hittar inget jävla fel på honom ! älskar hans blåa ögon dom är riiiiktigt blå ju
o hans hår när han har de helt punkigt. d är nått med den punkiga stilen som attraherar mig.
vet dock nt exakt vad men wooow i cant get enough, så om du är lite ruff around the edges
like theese boys (bilder under texten) så feel free to CALL ME ?
spec om du har sådär blåa ögon och vackra läppar o mörkt hår :) ...

iaf enjoya lite av mitt " punkiga eyecandy " !

  / Josh Beech

  / Ash Stymest

 / Ash - loveit!

 
     /  still ash


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0