- Hallo kexet ?

Var i malmö med ärmen, släm o nor, stanna till på centersyd på vägen
hem för att plocka med oss lite stuff och för att äta och vad tror ni nt att
jag ser ? jo en kille med världens vackraste blåa ögon som är djupare än havet!
de var nt ljusblå, nt isblå, nt mellan blå, de var de djupaste blå ögonen jag
sett i hela mitt liv, God bless him så vackra ögon asså jag kunde nt sluta
stirra! ärmen o släm ba "han är nt ens snygg sluta stirra" ofta det går när han
har de ögonen?? stupid... han var nt ful heller, men fuck utseendet KOLLA ÖGONEN!
ville skjuta mig sj i huet direkt så jag kunde dö tittandes på de ögonen haha btw!
DU VET ATT DU ÄR FRÅN LANDSKRONA NÄR DU KÄNNER IGEN DETTA:
" så vackra ögon han har, shit jag hade slått han härifrån " min replik till killen,
-> han hade helt enkelt för vackra ögon för att visa sig i min närhet... GRR!

" jag köpte en vit cykel o sen tog jag av handtagen o köpte såna illröda som jag
  sen limmade på riiiiktiigt hårt !! för jag tänkte blir den snodd så VET jag att
  den är min. och yup den blev snodd men jag hitta den o snodde tbx den ;) " /släm
-> man måste vara redo för allt hahaha, hon visste att den skulle bli stulen
     så hon märkte den, gav den ett kännetecken hahaha!


typ denna färgen, och så hade han mörkt hår... jag avlider lite ba jag tänker på d !

Kommentarer
Postat av: Ermina

han var fuuuul! och salams cykelhistoria tog priset hahahaha!

2010-04-26 @ 22:01:05
URL: http://ehadzic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0