- Reklam + Cici !

jag har en vän på nattstad. han är mkt skum för att säga det på ett snällt sätt.
under 85% av tiden har jag absolut ingen aning om vad han pratar om :p
men jaja vissa är yrare än andra i guess men iaf han får mig att skratta varje
gång och han är trevlig. så han bad mig göra lite reklam för en låt så here u go!





Jag längtar ihjäl till Ciaras nya video, såg bilder precis o fyfan vad hon är
snygg, jag tror hon bara blir snyggare och snyggare för varje år!
det ryktas om att hennes nya album ska vara väldigt old school så som vi alla
känner CiCi, the queen of krump ! cant freaaaakiin wait ♥ ciara


hon är sjuk på bilen! Luda är med i hennes nya oxå = CANT WAIT!






den bästa låten, texten, videon och dansen i hela freakin musikvärlden!
elr ja okej jag krydda lite men nästan iaf hon är fuckin KUUNG !!
"  what u mad cant handle that ?  "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0