- Shake it off...

okej så för niohundrafemtioelfte gången så säger jag
" bullshit kmr alltid hända, deal with it, acceptera, move on "

kom att tänka lite extra på detta idag för såg Monica säga något smart
på tv i en intervju sen såg ja dr.phil snacka lite smart oxå.

Monica - hon är en kvinna som gått igenom sjukt mkt i sitt liv:
- för många år sen begick hennes första kärlek självmord framför henne.
- en tidigare pojkvän till henne sitter nu inne för mord.
- hon gick precis ut med att hon ska skiljas från sin fästman som hon
  varit tsm med i ca 10 år och har två översöta sönder med.
                  (ungefär något sånt här var det)
anywho och så sitter hon där med ett smile o ser helt fridfull ut och säger:
" i believe that whats for us is for us, everything happens for a reason "

jag älskar att hon säger det på det sätt hon säger det, fyfan vad hon är härlig.
det gäller att acceptera och lära sig något av alla händelser i livet, och man har
alltid ett val, man kan bli bitter negativ kriminell elak osv elr så kan man acceptera
att det har hänt lära sig av det och MOVE ON WITH LIFE ! jag älskar när bullshit händer,
det gör mig starkare, ger mig fler lager så jag säger bara bring it on i aint scörred :D
spelar ingen roll vad det är, hugg av mitt ben jag har ftf det andra hugg av båda jag har
mina armar, gör mig förlamad jag andas ftf sj, andas jag nt sj så finns det aparater,
kill me n i go to heaven, det gäller att vara stark psykiskt, vara bered på att crap kan
hända och crap kommer faktiskt hända men u dont have to bitch about it...

Dr.Phil - det var något med att ljuga och blabla jag minns nt riktigt men iaf han så nått
               i stil med " I dont love ur behaviour, I dont love ur grades, but I Love YOU "

jag har försökt få folk att förstå det här med mig, jag säger bara det jag menar,
jag har ingen baktanke, jag sockrar nt mina ord för att de ska låta snällare,
jag är alltid ärlig för mitt minne suger rejält så jag minns aldrig vad jag sagt/gjort
df är jag iaf ärlig om allt så när jag berättar nått som jag sen glömmer så minns 
förmodligen någon annan det, och säger jag såhär:
" jag tycker du är riktigt svinjobbig idag kan du vara tyst "  då menar jag 
" jag tycker du är riktigt svinjobbig idag kan du vara tyst " IDAG !
jag menar nt att jag hatar dig o att du alltid stör mig o att du aldrig ska prata
med mig igen jag menar bara kan du vara tyst NU ? pallar nt när folk överreagerar
på sånt, min mama är en sån hahaha jag ba SHIT MAMA JAG SAAA INTE SÅÅÅ!!
och hon ba " ja men du mena det " yeyeyeye kill me ... jag o malin brukar alltid säga
en sak om mammor " u cant live with them and u cant live without them " hahahah.
    

/ grym låt med Luda som är hennes kusin, who knew :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0