- Thug !

" idag lärde jag mig något nytt, thug står nt bara för det vi alla känner till
  tack vare my main man Pac det står även för " True Hero Under God "

var på det gamla vanliga uber-onödiga jobbsökarshitet idag :/
de gav oss massa uppgifter som jag nt alls har någon plan på att göra.
medans jag satt där kom jag på att jag hade lagt in lite filmer på luren
så tänkte jag kan ju döda tid med film :D så jag flytta mig från datan
tog lite stolar o kände mig som hemma om man säger så :)
asså den filmen jag såg var nt att leka med, så sjukjt jävla bra fyfan,
jag satt o nicka när de snacka like i was feelin it haha så djup den var,
jag älskar filmer med mening och denna var djuup !
mot slutet grät jag som ett barn fast diskret jag menar där är ju folk,
så jag var mkt snabb med att torka tårarna hahaha så kmr en jobbcoach
mot mig o jag pausar filmen o tittar på henne som en stackars valp med
blodsprängda tårfyllda ögon o snorig näsa o hon säger:
" är du klar med alla uppgifter adela ? "
då skratta jag till lite för comon woman DO I LOOK LIKE IM DONE med några
uppgifter ? im crying my eyes out over here pay attention pleeeeaseee !

 
/ måste ses! Dwain Murphy spelar huvudrollen, han som var the
    leading man i dansfilmen " how she moves " :) great dude !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha:P!!

2010-05-19 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0