- Ridin with the dope boy !

denna är nt på albumet men den är sjukt catchy!




Lil Wayne - Rebirth
- sjukt bra album . . . .


  / RIDIN WITH THE DOPE BOY !!!


Sometimes we try to find the road to the richest
Need road side assistance
Blisters on my knees from begging for forgiveness
This aint no dollars on my trees
but knowledge on my feet cuz I been climbing to the peek
and running from the bullshit


i feel weezy mer än något annat i världen just nu!
det är såhär jag alltid sagt ju fast med andra ord,
just dont deal med bullshit dont let it touch u ...
och det är så jag gör, och om bullshit kmr åt mig så tar jag itu med
det på mitt sätt, i deal with it and move on, men saken är den att d
stör mig för jag har hört en sak många gånger:
" men adela du vet nt för du har nt varit i den situationen blablabla "
" du förstår nt blabla hur ska du kunna veta "
ja men jag säger nt att jag vet exakt hur det är men jag vet vad jag
pratar om för jag hade utan tvekan kunnat vara i den situationen !
men jag låter nt sånt hända mig, jag kommer först i mitt liv så df ser
jag till att jag har det bra, och om jag vet att någon kan fucka mitt 
psyke så låter jag nt dom kma in i mitt psyke, jag har lärt mig att 
alltid tänka före, use my brain n slänga in lite hjärta då & då på rätt ställe. 
spelar ingen roll vad det handlar om, det finns inget som nt kan lösas
med lite självpsykologi in my head, man måste ha en gräns mellan
hjärna och hjärta tycker jag, d funkar utmärkt för min del :) ...
innan gjorde jag allt för andra för att de skulle vara lyckliga och må bra för
jag är happy när folket omkring mig är happy =) ofcourse men ändå
det finns gränser, så när jag säger att jag VET vad jag pratar om så trust me I do!
back in the days var jag "mama" jag fixade allt, alltid, helena har tom råkat kalla mig
mama ett par gånger för det var så det var i was "mama" till allt och alla.
det var nt mkt "vad vill adela göra" utan det var "adela fixar det".
men när man är too nice blir folk för bekväma o man får ta massa skräp som
jaja tack adela hejdå. men d funkade nt för mig så it aint like that nomore,
så iaf jag är nt en person som pratar om känslor (skriva är ok), det är nt min starka
sida, jag håller d för mig sj o deal with it för jag gillar nt att ha folk all up in my
business men det betyder nt att mitt liv varit en dans på rosor och det är det
som stör mig, i dont share my problems men det betyder nt att jag aldrig har några.
det finns en anledning till varför jag är som jag är, i didnt turn out this way because
of air and flowers, men det är som " when life gives u lemons, make lemonade "
det kmr alltid hända dåliga saker men man väljer själv om man vill se det
negativt eller positivt, det finns en läxa i varje händelse, learn it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0