- Back in the days...

körde "950tusen" mil idag o lyssna på DIN GATA 100,6 !
bästa radiostationen i världen för de har variaton men de
spelar ändå musik som är grym! ingen jävla schalger o blä,
pallar nt den radiostationen "blandar d nya med d gamla" LÖGN!
spelar ju det nya från freakin 80talet, LÄGG AV ! din gata <3

iaf så ibland spelar de sjukt grymma classic songs, = variation!
när de spelar något äldre så är det bra =D ! idag kom bästa...


Aaliyah - If your girl only knew, så jävla bra låt !



lyssnar på min tyska radio nu bara massa slowsongs men såna man
nt hört på ett bra tag så it takes me back :) härligt like hell !


Brian Mcknight - back at one, minns ni ?


fick mig att rota upp min gamla musikmapp med slowsongs o nu måste
jag dela med mig, det finns sjukt mkt men ja försökte välja de viktigaste:


Johnta Austin - Timeless
"when they ask you about our love, tell them its timeless"


Corey Latif Williams - All I never wanted


Frankie J - Never let you down


George Nozuka ft Royalty - Lie to me remix


Neyo - Lie to me
" I dont want reality, actually reality stinks "


Jay Sean - Stolen


Raptile ft Trey Songz - Missin ur kisses


Keak Da Sneak ft Messy Marv - Nothing without you


Kaye Styles - Profile /asså denna lyssnade vi på konstant när
jag gick i typ 8an-9an, classic, av muki ofcourse :D
så nu efterlyser jag en låt som vi oxå lyssnade på men ingen hittar den
" im sorry sorry im so s.o.r.r.y baby please dont cry, im sorry sorry
  never meant to break ur heart
" / ingen hittar den o vi kan ba den delen :/

 +
D Brown - Parachute + Incomplete ! / i saved the best for last,
ingen gör musik som D brown får fusking rysningar varje gång :/
/ enjöy, i know i am, alot ♥

Kommentarer
Postat av: JC

Den "I'm sorry" låten. Kan det vara 3rd store - I'm sorry? jag kanske är ute o cyklar, men jag tror den refrängen går så?

2010-03-01 @ 04:12:24
Postat av: Äd !

njae jag kolla upp d det var nt den :/ too bad!

den jag är ute efter är en man som sjunger sj :)

2010-03-01 @ 23:07:18
Postat av: JC

Okej :P men det var en bra chansning haha.

2010-03-02 @ 04:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0