- Update!

min mage dödar mig ! jag har bestämt att jag ska gå upp till 53 kg sen
börja träna och få en kropp, med tanke på att jag har kycklingben o armar :/
igår vägde jag mig av en slump för jag såg en våg hos en vän, och upptäckte
att jag fucking gått ner till de jag vägde innan sommare ca 46 kg, INTE OKEJ !
( jag vet detta låter som mkt lite för vissa men jag är en väldigt liten person )
så nu är det "klubbat" minst 50kg men satsar på 53 ich nått :)

iaf har käkat som en överviktig idag asså HELA dagen har jag ätit, non-stop!
it backfired on me tho, kunde nt röra mig for a good two hours...
men sen gick ja till köket och hämta honungsburken o käka honung ba för
sakens skull =) imårrn ska jag baka kaka! btw I LOVE THE KÖK !
Laga mat o baka är två av de bästa sakerna jag vet så jag hade lätt
varit kock om jag nt varit den mest kräsna människan i världen :/ ...
var skitsugen på pizza idag ? skumt med tanke på att ja nt äter ketchup/tomat
ost, och allt annat som kan tänkas kma på pizzan. hade nöjt mig med degen tho!

 ska ge mig på amerikanska cupcakes med frosting oxå !


Omarions nya album Ollusion får ett VG
Speedin, I think my girl is bi, Sweet hangover & I get it in -> de bästa!
(omarion ft tank - on my grind - nt med på skivan men mkt bra ny låt)
ps: finns video till speedin, men ja gillar nt den, den är distraherande, 
så jag tog denna med en bild från hans dagar i b2k, / brings me back...




Plies nya med Keri Hilson - Medicine -> jatack! ja gillar plies musik,
spec please excuse my hands ♥ keri hottar upp videon with her sexy self !
ps: plies är ba för söt! för ett tag sen va d en liten flicka på en av hans koncerter.
han stoppa hela koncerten för att ta upp henne på scen o säga att han inte tyckte
det var rätt ställe för henne o nt rätt musik så han gav henne 1000 DOLLAR  för
att lämna koncerten! now thats a man ...




Jay-Z - On to the next one -> grym beat... denna videon har börjat sprida
sjuka rykten om att han är satanist o massa shit om Illuminati osv... knäppt!
" For the record, I of course believe in God, but I believe in one God.
  If people must know my religious beliefs, I believe in one God. I don’t believe in religion.
  I don’t believe in Christians or Muslims. I think all that separates people. I think it’s one God.
  I think it’s all the same God, and I don’t believe in Hell.
  But as far as God, of course I believe in God
. "
        /min favoritdel av hans respons!




Shontelle - Licky -> riktigt catchy låt !
Another chica från Barbados, hoppas hon har mer röst live än Rihanna,
kmr aldrig kma över att den människan nt kan sjunga live och ändå är hon
en av de mest framgångsrika in the industry, wtf she aint singing with her looks?




Rich Boy - So look good -> bäst att sjunga med i !
jag har haft den på repeat sen jag hitta den så ENJOY !




har hört mkt gott om Alicia Keys album " the element of freedom "
men jag har nt riktigt orkat lyssna, eftersom ja nt uppskattat de senaste singlarna
hon släppt :/ men tror albumet ligger fyra i usa iaf så ja ska ge d en chans nu.
det sägs att hon kmr bli nummer ett och ta över Beyonce's plats med tanke på
att Bey ska dra sig tillbaka från musiken ca ett halvår, så alicia is rising to the top!
ja vet nt ja har nt riktigt uppskattat bey den sista tiden heller, vetefan asså jaja hon
är bra but comon she aint THAT good, elr jo d är hon ju men hon klickar nt hos mig helt
enkelt så får se om alicia gör de, jag har samma känsla för de två men ja håller tummarna!
/ Ill keep you posted om vad ja tyckte om albumet ( uppskattar Love is blind so far... )
är på låt nr 6 och är sjukt uttråkad, its a no for me thankju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0