- Old School !

ba för att avsluta gårdagens babbel:
Jag o Bellon var på Ikea för Bellon vill ha ny säng :)
vi provade typ alla, vissa för hårda vissa för mjuka :/
iaf så kom vi till Ikeas restaurang o där ser vi en skylt
" klassisk köttbulletallrick 19 kr " (16 elr 19 var d)´
ehmm... JA VI ÅT :D sen åt vi princesstårta för 10kr,
snacka om att man äter billigt på ikea :S vill någon dit
och äta så finns jag här som company :) !
btw: vi kom även på att vad som än händer så är det
aldrig bellons fel, det är det helt enkelt inte :/ ....

 / bellon & mat ♥


Old School Bilder ! jag har fottat från mina album som ett djur
och jag måste dela med mig lite för jag dör av skratt åt vissa och
andra är ba skitsöta och måste få visas upp :)

 
      jag & alma
 the godfather  arijana, armin, jag & alma, 2års kalas
/  I was a freaky kid, galet smile, galen frilla, svampmössa, soldatoverall,
    gudfadern med katt osv...  my poor mother ♥

 
/ ibland skrämmer ermina mig, ser överexcited ut like wtf child u 
  is gonna get cake can u chillax a minute pleeease ! hahaha beautie!

kung  hahahaha dööör
/ vi träffades på denna gården, helena frågade om jag ville bli
  hennes vän, jag hade typ tre st så jag sa " ja okej " :)

/ Croatia!

 / skitgrymma var vi =D

 / when a man loves a woman / "hon" är min man!

Helli, Lekii, Bellon, Äd in croatia :)

hur lyckas hon?! / bellas tjejmiddag i nian då vi alla
skulle sminka varndra o fixa frisyr på varandra hahaha skiroliga bilder
från den kvällen, men vinnaren är Lume, hur fan lyckas hon vrida huet
sådär sexigt asså hahahaha awee min blomma hon är unik hon ;)
och lejla som körde med " läppe " redan då hahahaha legendarisk bild!


denna veckan har varit rekordvecka för mig!
har druckit 6 powerking, ätit "ute" alot, kört min bil alot =D
sen har bella varit här o tagit ca 150 låtar från min data
o sattit på sin lur, det är mkt musik må jag sä!
desutom varje gång jag är med bella säger vi saker som nt låter
som de ska den senaste var " ska jag stoppa in den " hahahaha ?*
jag menade låten i luren men de låter ju liiide fel :p!
sen så har jag skickat rekordmånga sms med adis ca 120 st
en kväll ba :/ fattar nt d går nt tröttna på adis it just flows haha
tycker alla borde lära sig lite av honom så kmr d bli lättare för alla!
btw: han skicka bild på sig sj när han var liten asså jag DÖÖR av skratt,
killen liknar Al Bundy ! o det är typ hans favoritprogram oxå :p


Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAHAHHAHA! den bilden i mitten är ju bara för hälig!

2010-01-22 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0