- Ooh baby ...

Ushers nya singel " daddys home " är mkt bra,
tyckte låten var VG första gången ja hörde den med tanke
på att jag HATAT det han gjort de senaste åren men nu är
den "gamla" usher tbx o gör de han gör bäst :D
iaf på tal om videon så är freakin NOEMI LENOIR med !
dööör, ibland önskar jag att jag var en känd rappare/"sångare" (?)
i USA så jag fick leka med såna kexikex... MJAAU på henne...



   
Hon öppnade mina ögon för kvinnor utan hår ! helt seriöst.
Jag har nu lärt mig att kvinnor utan hår är de vackraste kvinnorna
som finns. Om hon kan se sådär snygg UTAN hår då fyfan kan du tänka
dig vilket vackert ansikte hon måste ha som kan "pull that of" !
kolla hennes linjer, så rent o perfekt hennes ansikte ser ut att vara,
hon gömmer sig nt bakom sitt hår som så många andra gör, hon låter
sitt riktiga ansikte komma fram och det är freakin flawless !
kolla så vacker man kan vara utan hår = hår definierar inte en människa...
it can make you prettier men "average pretty" -> om du kan se riktigt bra
ut utan hår då är du fanimig riktigt jävla snygg !! WORK IT BALDIES !!

alek wk, victorias secret! Amber Rose megan fox Natalie Portman Solange
de flesta gör de för filmroller som tex Natalie Portman o Megan Fox men vissa
gör de helt enkelt för det funkar för dom som min fru Amber Rose o Alek Wek
sen har vi Solange som gjorde det för att slippa allt som har med hår att göra,
för att hon ville känna sig fri och de funkar för henne :) hon gjorde det dock efter
att hon sett Chris Rock dokumentärfilm " Good Hair " som avslöjar vad vissa
människor går igenom bara för att få "good hair" sjukt, ni måste se den!
sen har vi Cassie som nt gick fullt ut men som blev skitsnygg!
   
vi har ju Rihanna oxå men jag tycker nt hon räknas för hon har mohawk
det är ändå en helt annan stil o allt så nej :/
iaf så har vi ju de som inte lyckades precis lika bra...
britney ?   / äee funkar nt riktigt va ?
som sagt, det krävs ett riktigt STARKT ansikte för att kunna
va riktigt snygg utan hår så nästa gång jag hör en jävel klaga på mina
vackra kvinnor kmr jag raka av ert hår så får vi se hur snygga NI är utan hår!
soo hush, uppskatta ist för att hata tack ...



Mariah ft Nicki - Up out my face - NICKI ÄR FREAKIN BÄST !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0