- Tyga !

helt kär i Tyga och det är skumt för han är skinny ?
jag menar i never even look at skinny people but this dude
is so pretty and its really easy to look at him,
maybe its the tatueringar ? i dont know but he fine :)
såg han käka pengar igår, dude aint to healthy in the brain tho
but then again who is ? i know i aint :/ so i dont mind a lil freakiness!
keep eatin yo money dear, as long as u aint eatin mine im good :)
jag vet han är smal, tiny and all that men godaemit I would feed him like crazy !!

 



  tatueringar!



idag åt jag & bellon världens billigaste middag asså vilket KAP!
berättar mer sen när jag kan visa en bild på d oxå haha btw jag
har bara ätit "ute" hela dagen! lämna bilen på toyota center vid 12
så stanna till på MC köpte chicken mc nuggets & co, åt som ett djur!
sen käka med bellon runt halv 7 sen käka med bellon igen på
statiol runt 12 plus massa godis o powerking mellan det :D
jag älskar powerking =D bellons fel faktiskt :/ men äch d är okej!

/ smell ya later smellycats ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0