- Rekommenderas starkt!

asså jag tycker att varenda människa i hela vida världen ska
gå in på Noras blogg och lära sig lite vett !! Hon förklarar saker
så sjukt bra och jag brukar nicka medans jag läser, ser sjukt dumt
ut men jag håller fan med på riktigt, men grejen är den att jag nt
kan sätta ord på känslor så jag hänvisar er dit istället,
jag babblar bara vad jag tycker och känner men det kanske inte
alltid kommer fram på ett tydligt sätt och egentligen kliar nt det mig
så mkt för whatever, i feel what i feel and i say what i say men jag vill
ju nt direkt att folk ska missupfatta poängen liksom :/ ...
Btw nora är en de få människor som jag känner som har fakta och grund
till saker de tycker och tänker, jag uppskattar det något enormt !!

1. såhär säger nora: ( det första inom " " är noras ord )
"Hur kan man missuppfatta allmänt trevligt beetende och tolka det som intresse?"
jag förstår preciiiis hur det är!!, jag är allmänt trevlig mot allt och alla,
även de som nt förtjänar det, sist vi var på fest var där en mkt otrevlig person,
men jag trevlig som jag är GÅR FRAM TILL MÄNNISKAN och säger "hej" med ett
smile, och förklarar fint att det finns en garderob man kan hänga av sig om man
nt vill gå runt o bära på ytterkläderna, snubben har världens mest oberörda
face när han avfärdar mitt sätt att hjälpa till :/ asshole !! still im nice and I would
do it again för jag hade ju uppskattat samma behandling tbx men nejnej haha,
men ändå när jag vet att jag kan hjälpa till så gör jag det, alltiiiiid !!
som tupac säger im too nice, men världen behöver folk som är allmänt trevliga
från hjärtat inte för att de vill få ut nått av det :) nice people ROCK !!
så till alla haters, keep on hatin and ima keep on loving cus in the end kmr jag
ha mkt mer positiva människor omkring mig än vad ni kmr ha så yup ♥ !
detta är sjukt sant, om jag jämför var jag är nu och var jag var för ca ett år sen
så är det enorm skillnad, jag känner mig omringad av kärlek och positiva människor
och det var ett bra tag sen jag kände så, im just happy =) ...

2. såhär säger nora: ( det första inom " " är noras ord )
" Det har ju blivit någon jävla trend att skylla allting på serber, förneka de sådant
som berör deras nationalitet eller religion och att i oändlig tid bestraffa alla oskyldiga
serber för ett krig de inte står ansvariga för!
"
det här har jag försökt förklara till alla mina "muslimska" bosniska vänner, men
nej, de flesta flytta från landet innan kriget ens hade börjat och ändå har de så
starka åsikter och tror de kan allt o blablabla jag blir så jävla frustrerad på craptalk!
jag har växt upp med människor som har tryckt på mig massa miljoner tankar inom
detta område att jag blev så sjukt förvirrad, jag är halv serb och halv bosnisk men
alltid har jag fått höra " serber är svin, du räknas nt som serb för du har nt med den
sidan att göra " men för fucking helvete jag har blodet i mig precis som alla andra
serber i hela världen har, vad skiljer mig från dom ? krigade jag ? nej och det gjorde
förmodligen inte ALLA andra serber heller
:/ ignoranta människor asså panik...
och det där med att vara muslim? jag är "muslim" jag kan nt ens säga det fullt ut
för jag följer inte religionen och då tycker jag det är fel av mig att säga att jag är det,
elr ja okej jag är ju muslim men jag anser ändå att Gud är större än alla religioner
så för mig spelar det nt större roll vilken religion man har :/ sålänge man är en god
människa går det före allt. men de här människorna omkring mig har förgiftat mina
tankar om det här med religion så mkt att jag började tro att jag gjorde fel! jag
försökte ändra på mig och göra saker som förväntades av mig, that did not make me
feel good men jag gjorde vad jag trodde var rätt, men om man inte gör något från
hjärtat så räknas det nt, om man gör något bara för att göra det så betyder det nog
nt direkt jättemkt :/ elr ja nt för mig iaf ..anywho efter allt detta satte jag mig ner
och tog ett kärt snack med min mormor som ÄR religiös och kan mer än alla de här
människorna tsm och hon lärde mig ett och annat om islam, det viktigaste är att inte
ljuga att inte baktala att inte stjäla och att inte dömma
... so IM GOOD !!
så tänk på det innan ni babblar ignorant shit utan grund people, bara ett tips :)
och jag säger det med kärlek, allt jag säger säger jag med kärlek, aldrig hat ♥
men man får ju välja sj hur man vill ta det liksom :) ...

 / nt nog med att hon är smart, hon är grymt vacker oxå!
     så tack till nora som insprirerade detta inlägg, keep up the good work dear ♥
                www.missrestelica.blogspot.com  <- om ni vill läsa något vettigt!

Kommentarer
Postat av: JC

"ima keep on loving cus in the end kmr jag

ha mkt mer positiva människor omkring mig än vad ni kmr ha så yup ♥ !"



Du är för grym allvarligt talat! Det finns inget skönare än att vara älskad och att älska ! På så sätt lyckas man bäst i livet.

2010-03-02 @ 04:03:10
Postat av: Nora

Tack! Och du är lika vacker och lika klok vill jag lova (K).

2010-03-03 @ 16:18:38
URL: http://www.missrestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0