- Attention...


jag älskar denna låten så sjuuukt mkt ! fick den av ibo förra året i think :/
brukade ha den på repeat under mina långa sommar-rundor med Gondor :)
jisses jag vet verkligen inte hur jag kommer överleva denna sommaren,
ingen jävel har "stor" hund jag kan gå ut med and i really need that.
det är terapi för mig, stark mkt viktig terapi. Jag älskar att förebereda min lur,
ta på mig härliga bekväma kläder och skor, ta en väns hund och bara gå.
jag brukade ta de längsta promenaderna bort ut till mitt i ingenstans och det var 
så sjukt härligt för där fanns inga människor bara jag, mina tankar, min musik!
men jag hade aldrig gjort något sådant sj df = hund ? ingen liten chihuahua som
kan bli mördad lika fort som mig utan en rejäl hund som syns :) 
dessutom känner jag mig så fridfull när jag är med djur, jag vet nt hur många 
gånger jag kan säga detta men hellre djur än människor. vi människor skadar
allt och alla bara för att vi kan ? ett djur hade aldrig skadat någon utan anledning,
elr ja jo okej finns ju vissa fall men ändå människor är mkt mkt värre, djur är kärlek!

det är fan vi människor som tom gör djuren farliga ! folk som köper pitbull o amstaff
osv bara för att få status n shit o säger "ja men dom är till för att slåss" vilket HAT
jag känner för sånna människor asså starkt hat och jag hatar aldrig! men dom fyfan...
men ändå något är freakin fel på mig när ja tänker efter haha kom på detta precis,
var ute med chicka (rip) vid dammhag så kom några idioter o börja slänga boll mot
henne och hon älskade bollar så det var helt synd hon ville verkligen leka och de
retade henne sen tar en av dom upp bollen och slänger den mitt i chickas ansikte,
okej hon hade stort hue gjorde säkert nt ont men princip sak, man gör nt så helt enkelt!
och han var pussy vågade inte ens komma innanför staketet för hon var ju pitbull
= farlig hund i ignoranta människors hue...
SÅÅ IAAAF, detta var flera år sen och jag kände lite väldigt mkt har inför denna person,
men så hamnade vi på samma nyårsfest förra året osv så somnar den här killen på
soffan som var brevid ytterdörren och det var sjukt kallt, så snäll som jag är går jag
och hittar en filt och går ner och sätter den över honom, försiktigt så han nt vaknade.
wtf is wrong with me? too nice elr vadå vf tänkte ingen annan på att göra så d va bara jag?
alltid haft den känslan att "du" kan göra nästan vad som helst, i can handle it, mitt psyke
är nt gjort av "bomull" så det stör nt mig på ett sådant sätt att jag sj blir negativt påverkad,
att jag blir otrevlig tbx eller ändrar på mitt sätt att behandla dig och folk runtomkring.
jag behandlar alla precis likadant spelar ingen roll vem du är, jag kmr alltid va trevlig =)
jag brukar tänka att det är synd om dessa människor som är så neagtiva, nt hälsosamt!
jag däremot, jag känner kärlek och jag VEET att karma kmr göra sitt förr elr senare...
so i just sit back chillax n smile cus im good =D

ps: jag "tror" jag är kär i cole mohr...

Kommentarer
Postat av: Ermina

jag ska köpa en stooor vovve som du kan gå ut med :).

2010-04-03 @ 21:58:55
URL: http://ehadzic.devote.se
Postat av: - Äd

dont lie to me, it hurts :'( hahaha !

2010-04-04 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0