- Awesöme!

khälls skicka länk till denna kolla vilken awesöme snubbe !!




" idag är det svårare att kma in i fängelse än på högskola " /Salam
prata om nån kille de känner som ftf väntar på att sin tur att sitta
inne, han har redan fått sin dom, han väntar bara på en plats in jail,
för att det är väl för fullt helt enkelt haha knäppa sverigesystem...
skratta skitmkt när hon sa det för det är ju sant men d låter sjukt!

jag var sjukt irriterad över nått så sitter jag o pratar med mama om det,
så fick jag snap o sa " nej fan nu hoppar jag från balkongen, jefla bullshit "
med värsta dumma hjälplösa minen o mamas kungliga respons var
" synd vi bor på första våningen va :/ " hahahahahahaha så jefla AWSÖME
hon är asså fick mig att skratta like a maniac, om ni undrar vf jag är
så freakin awesöme som jag är, så är det för att min mami har lärt mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0