- Bjuuutie ...

Keri Hilson kan vara en av de vackraste kvinnorna för tillfället !



    hennes kropp är farligt snygg i videon, nt direkt någon ny elr spec låt men
              första gången jag såg videon blev jag kär i henne direkt !
 



jag är väldigt extremt mkt kär i Amber Rose, hon är ren perfektion i mina ögon!
*  hon har världens vackraste kropp med perfekta kurvor!
*  hon har ett flawless ansikte o underbart smile!
*  hon har stil, mkt personlig stil, hon är unik!
*  hon gör vad hon känner för och lever livet fullt ut o gör sin grej!
*  dessutom har hon börjat jobba som modell = kan nt bli bättre!



 <- den vaknar jag till!



/ if u look like this, make sure u give Lala a Holla .... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0