- Awesöme !

asså jag vet nt vad jag hade gjort utan Khälls/Big Bear -> Khalid!
he's like me in a male form ? elr ja, tom jag är me in a male form...
hahahahahhaa crack myself up asså hahaa pallar nt hahahah!!
anywho Lala & Khälls rockar grymt mkt var för sig men tsm är
vi mkt mer än AWSÖÖME !! detta är såå vi:
" im a movement by myself but im a force when we're together "


* iaf jag ♥ big bang theory, khälls kan typ alla avsnitt utantill!

* han hjälpte mig kma upp på scenen när vi var på games konsert,
   och han uppskattar game som jag gör, det är bara lycka =D.

    /game koncert nr2, malmö!
  

* Jag ville se Avatar som faan men ingen ville helt evilppl men fuck
   d everything happens for a reason = khälls! vi fann varandra och
   nu är vi BB -> BIO BUDDIES hahaha vi såg Avatar och vi uppskatta
   den like hell, den är skitbra! nu har vi ett par filmer till på lager vi ska se:
   Farshan och Wolf Man för tillfället haha d kmr mer, ska få med han på
   Percy Jackson oxå haha fitim sa han oxå ville se den så woho teamwork!

* och nu till the main thing! jag trodde att jag var den enda i världen som
   uppskatta weezy o drake på det enorma sätt som jag gör, men vafan,
   khälls uppskattar de oxå! asså seriöst vi kan samma låtar o samma texter
   o vi reagerar på samma saker o vi kan sitta på msn flera timmar o bara
   skicka youtube länkar o lyrics till varandra o liksom riktigt uppskatta tsm!!
   han kan drake nästan lika mkt som jag kan drake, och jag andas drake...
   men de sjukaste, han nämnde nicki idag, jag trodde jag var den enda iaf i
   sverige som ens lyssnade på nicki, men omg KHÄÄLLSS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !!
   jag blir så sjukt lycklig när någon uppskattar det jag uppskattar, när det
   finns någon som jag kan dela min happines med =D priceless...
   vi har en great mission framför oss jag o khälls, vi ska se weezy drake o nicki
   live och vi ska fan verkligen se dem live!! were on a mission people =D
   oouuh this makes me so happy fyfan känns enda ner i tårna hahaha!!
  YOUNG MUUUULAAAAAA BAAAABYYYYYY ......
  


/  påväg hem från hbg in my car maxa vi denna !
   såååå vår låt, lär er den, den är KUNG ...



Samma gäller Adis, ingeeen vet hur jag hade klarat internet utan han,
foreal asså... och han är mänskliga google, allt man frågar har han svar
på d skitskönt att ba kunna smsa whatever o veta man kmr få svar!
en gång snackades det om "the silver war" på tv o jag o mama ba :/
vadå ? sen ja fråga adis sen han förklara, jag menar han kan ALLT !!
nt bara internet asså allt, jag pajja min lur en gång, ringde han, han sa
vad jag gjort fel sen ja fixa, han fixa program till mig där ja fixar musik,
asså allt, adela kan nt fungera utan adis, så fyfan im happy i know en
allmänt smart person, han lär mig mkt ! och det bästa av allt!
Arbetsförmedlingen har skickat mig på nått jobbsökarshit varannan dag
9-12, sviintråkigt, men adis går oxå där med mig assså :D :D :D :D!!
kunde nt blivit bättre hahaha första dagen skiiittsuuuur på morgonen
jag blev lide :/ should i back offfff .... ahhaha sen idag asså som jag skratta
haha han hade sattit in South Park på sin lur så han sitter o kollar det o
skrattar o fnissar för sig sj aahahahahahah vilken syn klockan nio på morgonen!
fyfan det var grymt kul att starta dagen med hahaha vilket fniss !!!
plus vi kan prata om vackra kvinnor allday örrday för adis uppskattar
kvinnokroppen just like i do = MED KÖTT ♥ ...
och nu har vi oxå en mission, han kan nt stretcha, alls, kan nt ens röra
sina tår, jag måååste stretcha för får grymt ont bakom knäna o låren
om ja nt gör de, sen vi bestämde jag ska lära han medans vi går där tsm
hahaha shiitbra people shiitbra :D !!

anywho ville ba dela med mig om Khälls men kom på måste ta med the
other person som får mig att fungera haha utan de här två hade min
msn varit mkt mkt tråååååååkig, så thankju guys for being AWESÖME !!
/ and in that way makin me even more awesööömeeeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0