- Capellaa

de finns en anledning till vf jag valde " capellaa " my peeps,
= Acapella ? när en människa kan sjunga vackert acapella
så finns det inget bättre. men sen ville ja de skulle va lide
unikt iaf så jag tog det första A'et o flytta det längst bak :)
sen även för att jag har en vän som kallar mig " ella " haha
med tanke på adela - ela ? jag kallar han bärra... pretty!
ps: denna veckan blire lide refreshment :D ska införa
" WEEZY WEDNESDAY " en dag i veckan dedikerad till my main
man Mr.Carter :) kan va låt kan va bild, d kommer iaf va weezör!

det bästa jag hört på mkt länge är Brandy när hon sjunger i sitt badrum,
lyssna så sjuk hennes röst är asså :/ btw älskar denna låten
" somewhere over the rainbow " =)




btw: jag älskar aubrey drake graham - drizzy drake!
jag skiter i att jag sagt det innan för jag kommer säga
det tusen miljoner gånger till, han är ett geni !

drizzy, cudi, jeremiah
Ama's igår / inatt ? de skulle presentera Mary J Blige o när drizzy kom
till micken börja hela publiken klappa, vissla, skrika ! - lööve him!
sen säger han " my mothers favourite woman in the world miss mjb "
hahaha så jäävla sööööööt, han är så jävla snäll df jag smälter för han!

        
                 "  im a good dude take pride in that  "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0