- MUSIC MONDAY !!

First edition av music monady / music memory idag 9/11-09
det kallas teamwork och det kallas bra musik comin ritgh at ya !


/ yäzzyfizzle's pick !


/ E-Fly's pick !


Vanillabear's pick !


/ Adis pick !


MY PICK'S !




i could care less if u love me or hate me,
life's a bitch, now fuck u pay me ..


VIDEO




de här är inte värst nya men har nt lagt innan så fick göra d nu,
kolla oxå in Lil Jon - Give it all you got, härligaste låten med video
kunde nt lägga in videon men youtuba den, den finns där !!


denna killens härliga ljuvliga stämma är inte att leka med ♥
plus, jag älskar piano-noter, världens skönaste sound får man
från piano, det bara flyter fram :)




visste nt det fanns video till dessa, snacka om att va efter...
mybad peeps mybad ...

omarions I get it in borde komma senare idag, elr iaf denna veckan,
den segar sig må jag sä! iaf har fixat grymmaste musiken till nästa
vecka already mouhahaha !!
vi ses i musiken im there allday örrday baby ♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪
    ENJOY !!

Kommentarer
Postat av: E

kolla min ns, där har du en låt till nästa måndag :).

2009-11-11 @ 19:13:12
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina
Postat av: Äd !

msn / sms finns min data har dött pretty much :(

2009-11-12 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0