- Snabba Cash!

snabba cash är den bästa boken jag läst i hela mitt liv!
den är lite seg i början men sen när man kommer in i
den blir man fast asså sjuk är den, det är typ tre
olika berättelser i en, men de alla flätas ihop som en
fläta så blir det en BOMB i slutet. man är helt excited
när man kommer till 3/4 !! har läst den typ 3 gånger
på 2 år och den är lika intressant varje gång !
jag har längtat som ett svin till filmen o nu kommer den,
biopremiär 15 januari tror jag det var, jag kommer stå
först i kön asså BÄSTA boken! men ända film blir aldrig
lika bra som bok så jag rekomenderar alla att läsa boken
innan ni ser filmen för filmen kommer fucka boken :/...
och ni som tycker " gängliv " " kriminalitet " och 
" underground buisness " är tråkigt, klaga nt, gå nt se
filmen och läs nt boken, så please hata nt på stuff i like
utan gå hitta nått u like ist så är alla happy =).
jag älskar boken för den är grym o jag är kär i Latinon som
är den smartaste människan i hela världen, i filmen är han
dock nt så attraktiv men när jag läser boken ser han nt ut
som i filmen ;) i mitt hue är han HET
btw: i filmen är alla " gamla " men de beskrivs i boken som yngre,
spec JW som ska va typ tjugo nått, i filmen ser han ut som 30 :/ ...
jaja iaf Jorge Salinas Barrio är min drömman ♥



KOLLA VILKEN SKILLNAD PÅ UTSEENDET ! men ändå måste se filmen!
vill du joina så holla, om den suger så har vi iaf blivit feta på biomat =D
    / hooollaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0