- Trey Songz

Jag har tänk göra en blogg med bara Trey musik snart
men kände att jag måste göra d nu med tanke på alla
människor som missar hans bra'a musik :S wtf asså?

idag ville jag spränga min data pga av ignorance o allmän "blähet"
TVÅ gånger till-och-med! först hör jag " nej... tack "
till trey songz ?  / - asså hur mår du egentligen ?
killen har varit grammynominerad pga sin röst och du
väljer freakin autotunade kanye west framför trey,
det är ju bara skamligt rakt av! sen adis... adis adis adis...
han fråga tom " vem är det " asså hue 2010 ringde och de sa:
" adis är nt välkommen om han nt hänger med i utveckligen ".
iaf denna kvällen går ut på att lära folk om good music so please
keep ur mouth closed n ur ears open n enjoy...


               TREY ACAPELLA 


hahahaha " skinny n****z is in " så ful han är hahaha !!
iaf han börjar sjunga 1.30, den dagen du kan sjunga bättre än detta
den dagen kan du leka ignorant, tills dess hush boy n learn ...
lyssna i slutet när han tar i ca 3.20 asså DAMN !!


han börjar 0.30, detta är en av mina favoritlåtar asså lyssna på texten
helt sjuk är han, but thats what makes him good :) filthy !

" If I snuck up in yo bedroom, touch you while you sleep,
  would you act suprised as if you didn't know it's me?
  I came to steal your heart, girl, don't call the police.
  I only want a part, girl, really just a piece
"



börjar ca 1.40 - No Clothes, denna låten är oxå snusk men
fifan he gooooouuud :D i can picture u with no clothes on...


första videon, helena föll DIREKT, jag ett par steg bakom ...


lärde mig den utantill första gången ja hörde den ♥


blev 70% gay efter denna med tanke på angel lola luv och
hennes kropp, hon ser lite besatt ut men påse på huet n im good !
+ drake är med i videon, alla vet jag älskar drake...


brand new, fresh out the box !
if u with a winner then u know u cant loooose :)


brukade kolla den på youtube hur han spela in själva låten sen
ba hör jag att videon ska komma, i was so happy!!


3.20 sjunger han IM LIVING TWO DIFFERENT LIVES,
jag har det inspelat när han sjunger det live då i malmö,
det är det bästa jag har hört i hela mitt liv, Lawd have mercy ...


jag gillade nt den först, men efter att jag hörde han sjunga den
live i malmö blev det en av topp 10, sjukt bra !!


    BÄSTA LÅTEN FRÅN DE NYA ALBUMET " READY "
- den är ett måste för den är en av hans bästa låtar ever!


NY VIDEO, hade premiär idag. ba kolla på den, BARNFÖRBJUDEN!!
som sagt hans nya album är bara sex, det är även denna videon,
but i aint complaining...

de bästa trey låtarna finns bara i Live version på youtube,
men då hör man nt lika bra :/ vill ni höra dom så holla på msn,
Lala fixar, förmodligen :) de gamla låtarna utan video är de bästa!
vissa av de här går att youtuba, go wild people ...

*
All the if's                  / topp 10
*
Ur Behind                  / u runnin thru my mind all i see is ur behind!
*
Gotta go                   / finns video på youtube look it up chris brown är med i videon.
*
Cheat on you            / topp 10
* Missin you                / finns video på youtube
* Sticky Face              / rena rama snusket, men sjukt bra !
*
Role play                 / samma typ men nt lika snuskig mne ändå bäst !
*
Bust my windows     / Jazmine Sullivan's hit singel
*
No Clothes              / de tre dirty songz, but dang they good !
* Obsessed                / Mariah Careys " eminem diss "
*
Missunderstood        / bästa texten ...
*
Fades away             / topp 5 !! kolla på youtube !
* In ya phone             / topp 10
*
Missin ur kisses       / Raptile ft Trey...
* My first love            / Johnta Austin & Trey Songz, skithärlig låt !


the song han gjorde med " Rebstar " - killen från malmö som faktiskt är påväg
to bigger places, hes goin somewhere n his good ! tack vare han upptäckte jag
Drake - the love of my life, tack vare han fick jag se Trey Songz live i malmö!
now im just happy n hopin for the best for this dude cus he brought me drake :D !


Kommentarer
Postat av: E

jag älskar när han sjunger "baby, whats the buisness" i den "no clothes on". så skööönt! :)

2009-11-05 @ 22:39:23
Postat av: Äd !

hahaha aufan, han får sån grym röst och min :p

2009-11-05 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0