- MUST SEEEEE !!

teyana taylor la ut länk till nån ny film, had to kolla and dang jag tror
jag måste se den :O den börjar som vilken film som helst men sen
blir den helt galen och läskig! jag vågar fan ALDRIG se läskiga filmer
asså jag har förstört för ermina o yäzz tusen gånger för de kan aldrig
kolla på deras " favorit filmer " när jag är med = skräck!!
jag blir riktigt rädd, gråter ibland osv :/ meeeen denna här ska jag
klara av tycker jag :D seriöst den verkar va helt ok liksom, normal?
inte sån som freddy krueger o sånt crap asså efter att jag sett freddy
kunde jag nt sova på typ 3 dagar sen sov jag på dagen brevid folk,
sen sov jag med nattlampa väldiiigt länge sen nu är det bra igen, fast
ftf ibland blir jag rädd o panikerar, för freddy o hon " tandfen "
JÄVLA SVIIIIN !! hatar henne ! seriöst efter den filmen vågade jag
inte röra mig i mörker, jag lös på mig sj med min mobil av skräck,
jag trodde hon skulle komma fram ur varenda mörk plats jag var på.
hatar henne hatar henne hataaar heeenneee !!
sen har vi the grudge? asså den lilla fula jäveln fyfan så mkt HAT !
helena berätta om filmen när vi var ute, så gick vi förbi en "stolplampa"
och en man cykla förbi och jag såg bara hans skugga, jag hoppade typ
såhär 2 meter av rädsla, jag var helt inne i berättelsen sen precis
när helena gör d ljudet " a a a a " så kommer hans skugga, fifan
hjärtattack på plats! sen dagen efter när jag tog en powernap blev
jag panikslagen när jag vakna, ingen var hemma o jag föreställde mig
att hon släpa sig in i mitt rum för att dörren var lite öpppen :/
ringde helena och jag grät men hon fatta nt de hon ba
" asså ville du nått eller jag är upptagen :/ " haha skitFUL haha !
ringde ermina tvinga henne komma upp för trappan o plinga,
sen tog de några minuter innan jag vågade röra mig, trodde svinet var
under sängen oxå :p sen sprang jag 900km/h till dörren o öppna.
gud så lycklig jag var hahahah ermina skratta åt mig, min mama sprang
hem från mormor, trodde jag hade blivit psykiskt skadad osv, MEEEN
det är sånt som händer mig när jag ser skräckisar, de går inte ihop liksom.
Later on fick jag reda på att i the grudge filmen så plingar den fula jäveln
på någons dörr som hon sen dödar o helena så finkänslig som hon är säger
" bra du nt visste det då, du hade fan dött i din säng " :/ NICE !
                 ICH HATAR SKRÄCKFILMER !!

men denna verkar ändå helt okej ? jag menar, jag tror jag klarar av skräckisar
med vanligt folk, för vanligt folk kan jag bita riva klösa o skrika i deras öron osv.
så jag är nog nt rädd för vanligt folk, men såna med power asså helvete heller :/ ...



btw: det är han från Gossip Girl, har sett det programmet like två gånger :p
men han ena är så snygg asså Chuck Bass fybubblan. varje gång jag ser någon
från Gossip Girl tänker jag på han snyggingen :) heter dock Ed Westwick ...
gillar nt den serien för ALLA går runt i kostym o highclass kläder o d stör mig
för jag kan nt relate to them at all? om jag hade samlat ihop ALLA mina vänners
pengar så hade jag ändå bara haft råd att klä mig sådär i typ 2 månader MAX !
dude like wtf ? aint nobody around me som lever sådär som en kung, i dont like it...
han är skitsnygg iaf och det är hans skitsnygga kex flickvän oxå Jessica Szohr !

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0