- Press play #5

har lyssnat på min gamla favorit-radio-station
och den håller ftf måttet måste jag säga !
ibland kommer lide skumma låtar men annars
är den bäst på att uppdatera och på att spela
gamla riktigt grymma låtar =)
jag har iaf samlat på mig lite så tänkte dela med
mig av de lite " finare " så enjoy !


love

- beauty gets attention, personality captures hearts / my main man D !
btw: har jag nämnt att JAG ÄLSKAR MUSIK ?!
neej trodde nog nt d :/ weird...
cus I do, ouh Lord knows i do i do i do !
iaf uppdaterar later on med lite upbeat låtar oxå
jag menar man kan ju nt sitta o ruttna till sånt här
forever :) men men d kommer , ich lovar!
+ blev rädd som ett svin igår av freakin
 " snakes on a plane " ibo sa den va " skitbra "
dude it was scary, okej bra var den men fyfan asså :/
hoppade ett par meter av rädsla men thats life haha
+ lyckades baka världens godaste kladdkaka med
ermina idag, tom min mama sa " den har aldrig varit
såhär god :) " . jag tackar Malin för hon lärde mig !!
iaf har mina MJ tickets hemma nu wohooooo =D
31 okt MJ och mitt självlysande armband ahahah
imårrn (lördag) fyller min main man år han blir 23 ♥
 I LOVE AUBREY DRAKE GRAHAM & MUSIC !!!
                                 / G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0