- I HATE YOU !!

från hela mitt hjärta till varenda liten jävel som missbehandla solen
de små stunderna den tittade fram för kolla nu, look what u did ?
d freakin blåser o regnar o d grått o fult o bläääääääääääääää....

" OMG SKITFINT VÄDEEER :D :D SKA UT O SOOOOLA "

halva min facebook hade detta nicket o min tanke var,
yall people is messed the fuck up ! var i helvete är 10 grader varmt ?
visst det är nt vinter men palla krydda som om det är freakin sommar
in its primetime :/ u scared my baby (solen) away ....


det enda som gör mig lycklig nu är Ciaras nya video, jag pallar nt så snygg
hon är sheeet marry me cici ? spec när hon sitter där med sina shorts asså
hennes ben, du skojjar med mig?! slicka dataskrämen wish it was real!
hon är så snygg o vacker o perfekt! hon sjunger som en kung hon rappar som
en kung hon rör sig som en kung hon klär sig som en kung plus hon är modell!!
det går rykten om att låten är en diss till Keri Hilson :/ we'll just have to wait n see
men jag hatar sånt, shit if u got a problem go fix it o ta d med personen du har
problem med, ville sitta o göra en hel låt om det ? njae get a life dear :)
( 1:10 HOT - det bästa kmr när d är 2min när hon sjunger o ps I WANT THE DOG)


Kommentarer
Postat av: Ermina

jag pallar inte ÄRMEN!! anyhoooo.. jag hatar också alla dom dör över "värmen". yasse är en av dom bara så att du vet!!!!!!

2010-04-20 @ 23:59:59
URL: http://ehadzic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0