- Turn it up!

- yall make it drop like the roof is on fiiire !

har lite allmän musik som är good men som jag nt orkat lägga ut,
det kan helt enkelt bero på att jag faktiskt har ett liv utanför datan :/
shiit who knew liksom . . . . . .   / enjöy!

 
kom på den tack vare ärmen, sjukt gayig, B'ig video asså dang boy...

   hon är grymt grym!

   spelas mkt flitigt i min bil...

    
kille på youtube gjorde egen version, fan vad han är awesööme !!

   / repeat tack!

   / repeat igen tack !


måste bara berätta att jag älskar att skrämma ärmen asså jag dööör av
skratt hahaha ska fan spela in så ni får se haha vi dumma oss så sprang
jag iväg o hon sprang efter så gömde jag mig bakom frysen :p så hon
stackaren går runt o säger " fan om du skrämmer mig igen, var är du? "
redan då skratta jag ihjäl så hoppa jag fram o hon värsta hoppar o blir
shitscörred hahaha sen när vi var ute så ser hon att jag står bakom bilen!
så duckar jag o hoppar fram efter några sec o hon blir RÄDD igen ?
like u just saw me duck wtf girl lägg av! hon ba jag var nt bered på the
" buuh " hahahaha priceless att skrämma henne u have no idea !

btw jag o malin var o handla för nån vecka sen så köpte hon bär som hon
sen skulle lägga i min frys medans hon va här så de nt smälte, så iaf:
hon öppnar frysen o ba " OMG SÅ MKT KÖTT NI HAAAR " hahahahaha
Im a MEATEATER what can I say ♥ ingen älskar kött som adela älskar kött :)

Kommentarer
Postat av: Ermina

HAHAHAHAHA!! jag märkte precis att du skrivit om mig och mitt hemska tilstånd (lässkrämd-tillståndet). LEAVE ME BE!

2010-04-22 @ 20:57:13
URL: http://ehadzic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0