- How Low Can You Go ?

paaaniiiiik ! videon kom ut för ett tag sen men d fanns ingen man kunde
ta på youtube, hitta en igår fast helt mixad låt med rätt video.
Nu idag har de tagit bort typ alla ? wtf ? paaaniiik !
det är den bästa videon jag har sett på mkt mkt länge asså
hahaha ni måste se den jag dör haha BÄSTA !
ja lägger låten till er nu enu en gång för jag vet jag lagt upp den för
nån månad sen ! ermina sa ouh den e skitbra skicka den :D
när hon hörde den på min lur så sa jag till henne hon ska
" pay attention " på min blogg för musiken kmr hit först sen till min lur !
ja jag vet ja lägger ut mkt musik men klickaru nt play på alla så får du
helt enkelt skylla dig sj om du missar nått bra :)


the original song utan video FAN! måste fixa videon!



asså jag önskar jag var Luda just nu asså !
Hur får hon sin röv att klättra på hennes rygg like that :O
omg i wanna touch it sooo baaad...
okej i aint sayin im gay men herregud KOLLA !
mina ögon är definitivt gay till max, i love booties n thighs,
n female curves o ba kvinnor i allmänhet :)
som jag alltid sagt " om man tar 10 killar o 10 tjejer från gatan
ba sådär vem som helst, så kmr tjejerna va snyggare än killarna
"
så enkelt är det, kvinnor i allmänhet är hetare än men :)
plus personligen gillar jag former med kött hahaha !
df a fat man söks alltid av mina ögon, /jiggle jiggle baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0