- Kex...

Om nt jag håller på att bli 100% gay asså dessa kvinnor...
jag pallar nt, fuckin teeeeeeeeeeaseee !


Nicki's del dödar mig, hon är sjuuuuk I LOVE HER ♥


" still got the crown for best ass in the game
  hips of a Goddess, watch how I throw em
  so good it make em wanna tattoo my lips on em " / Triiinaa ♥


ÄNTLIGEN !! hitta den jefla låten jag leta efter, tack till " dingata 100,6 "




repeat all day long asså :p


adis la denna på facebook, jag är mkt stolt ! för den är mkt mkt bra :D

Kommentarer
Postat av: JC

Jag trooooooooooooooooor att jag håller med dig om kvinnorna :P helt sjukt, man kan tro att de är från en annan planet. sjukt heta!

2010-04-12 @ 04:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0