- OuhCrap...

sometimes i dont feel as awesome as i need to feel.
den känslan slår till från ingenstans av världens minsta
lilla sak som faktiskt påverkar mig på ett onaturligt sätt
för min del, för jag är sån " shake the feelings off " annars...
man oh man... sometimes i ask myself a serious question;
" do I suck ? " men neej jag tycker nt det faktiskt :p
jag är bara väldigt annorlunda i guess men jag trivs med
mig sj, men ändå sometimes it hits me really hard like;
" UR GONNA DIE ALONE BIIITCH " hahahaha craaap,
jag menar nt bara alone som i "utan man" det är whatever,
men sådär i allmänhet, i dont like people, jag är trevlig ja,
men d börjar o slutar där, tänk om jag flyttar till miami?
hur ska jag klara mig, jag " knyter aldrig kontakter ",
jag kmr dö ensam, jag kmr bli hittat i mitt beach house typ
3 veckor efter min död för folk kmr känna lukten :/ ...
well se det från den ljusa sidan, atleast im not bitter about it :P

btw: fick lite mkt panik idag, okej lite mer än liteeee...
jag hatar när folk säger åt mig vad jag ska göra så med
vilje gör jag nt det de ber mig om för jag klarar nt att
någon annan ska bestämma. så iaf blev det lite så idag
med en mkt mkt onödig sak, det är okej om det är något
vikitgt, men onödigt, lawd have mercy, jag vill döda!
" with all do respect ms.bitch, suck my dick ! "
så ville jag säga men jag kunde nt cus i ♥ money,
hade jag sagt så hade jag fått säga hejdå till mkt money,
no can do, money n music is my only love...



Kommentarer
Postat av: JC

U DO NOT SUCK ADELA!! (K)



Det är aldrig försent att ändra på sig, om du nu vill :P. Jag menar om du har svårt att knyta kontakter, testa på ett nytt sätt att knyta kontakter på. Om du förstår vad jag menar. Din personlighet och musik går hand i hand. Lika underbar personlighet som underbar musiksmak.



Din blogg blir bara bättre o bättre o fortsätt gräv efter old school låtar. De är så mäktiga! Keep that shit up Adela (K)(K)

2010-03-26 @ 02:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0