- ärligt talat...

ermina kan nt sjunga, alls... inte ens lite, nt ens pyttelite...
var hos yäzz o "spela" (?) singstar, det ringer ftf i mina
öron av ärmens röst asså, d lät ba ont helt enkelt...
lord, please dont make me lyssna på d igen ever...
anywho fizzle fyllde år idag/igår 6/12, last one in haha!

 HAPPY B-DAY DEEEAAAAR FIIZZLEE !!
       - hon har officielt completed us...

haha jag tänkte på det idag ja kmr alltid på skumma smeknamn
till folk :/ ... u got a nickname by me ? then u cool!

Ermina - mina - erme - ärmen hahaha börja med ärmen idag! 
   även E-Fly när hon varit cool, händer väldigt sällan tho :/

Yasmine - yäzz - yäzzyfizzle - fizzle / hon har ändå d bästa!

Helena - helliii - leeena (lååångt i & e) - vanillabear ( som jd & turk )
   även helle ibland ba för hon och hennes syster är de enda i
   världen som ftf kallar mig adde ? hahaha adde jävlar i d :/ ...
   ps: hennes syster är zander in my book annars sandra
   zander med a som i aaapa -> zaaander  " albanskt a "

Isabell - bellon   /haha en dag hos lejla ba fick ja för mig att
   kalla dom för lellon o bellon, dom såg ut som riktiga ellon
   då, satt på golvet med tee o lejla hade " sombrero " hatt
   på huet, mkt "vackert" ...

Lume - blomma /vet egentligen nt hur d blev så :/
   ja brukar säga " awe min blomma " så allmänt till folk,
   men det är ändå lumes egna liksom d passar in på henne tycker jag, 
   blomma helt enkelt. en gång när jag ringde hem till henne sa jag
   " hej d är adela är blomma hemma :/ " hahaha men d gick bra ändå!

Michelle - mishe & baby ! baby efter hon i dirty dancing ni vet?
                 mesh är en danspingla med världens vackraste lockiga hår,
                 så d passa helt enkelt in :)

Linda - lilli ofcourse :) (lili o lala kom ungefär samtidigt haha)
            lillibilli, lills... älskar att säga lills !

Thomas - tompa /han hatar d i love it =)

Dilan - dille o dillepi**e men även skitunge, det är perfekta beskrivingen
   på dille haha äkta rackarunge / skitunge, han är sån lide sneaky...
   minns när ja smsa han första gången sen efter typ två tre sms glider
   han in ett " ehmm.. vem är d ? " haha jag ba
  " OMG skitunge haru nt mitt nr " han ba " adela ? "
   direkt hahahaha dille vet han visst gör han d!

sen tycker jag om att förkorta alla namn o lägga till ett S på slutet
tex -> dills ? lums ? bells ? d börja med ibs sen gick d vidare till
alla andra oxå spec mama o mimi haha mams o mims - bäst!
på tal om ibs (ibe - han säger alltid "det är med TVÅ b" men nej det
är det inte alls!
) iaf så tycker ja han borde kma hem like nu ?
han har alltid massa stuff o berätta o använder alltid ljudeffekter för
att de ska va så verkligt som möjligt hahaha vet nt ens om han lagt
märke till d sj men Lala märker :p !

iaf music monday idag, pallar nt just nu, later maybe-baby...
ni får en nu för stunden iaf, jallabye !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha äääd. jag hade helt totalt glömt bort den händelsen med tee drickandet på golvet hos Lejla! HAHAHA Det var ju skitskooooj!!! <3 <3

2009-12-08 @ 00:14:17
Postat av: E

min röst är hur fin som helst! jag vann över dig ju så suck on that! :)

2009-12-08 @ 23:59:11
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina
Postat av: äd!

din röst gjorde ont :/ o du vann för jag nt kunde texten smartass ;) i was tyst ...

2009-12-10 @ 01:01:26
Postat av: E

hellre ha en hög röst som gör ont i öronen, än en som är tyst och inte hörs alls :)

2009-12-10 @ 23:22:20
URL: http://www.nattstad.se/E%20rmina
Postat av: äd!

ouh baby min röst hörs alldelles utmärkt när jag kan the lyrics vetu =) ljuvlig stämma!

2009-12-11 @ 01:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0