- Heckyeah!!

One of my main men named Mr Clifford Harris aka T.I. / T.I.P
is out of freakin jail !!! whooos happeey ? haha jag blev överlycklig!
hörde rykten innan men trodde nt på de men yup hes out !
han är i nått weridshit nu typ ett hem som han får lämna i
vissa sammanhang men whatever Dude is OUT! det betyder?
-> T.I.P NEEEEW MUUUUSSSSIC :D nanananana wouhoooo ♥



     / the KING is back !


blev ingen music monday this time ich didnt ork men jag fastna
för Omarions nya singel när jag såg den, skitgrym dans i den :)
den ska va en tribute till Michael Jackson and its goood !
Omarion ft Jay Rock - Hoodie on
( haha den påminner mig om Cassidy's line
  " with my hoodie on and a gun in my pants, im fresh to death " )




ska till Dk imårrn godarnit utan min Mims ? how da f.u.c.k ?
anywho förnyad kärlek till weezy helt enkelt för han gör mig
happier than happiest, foreal I love this freakin babymakin-machine!



en vacker dag ska jag gå på en weezy koncert, i do not care if its
the last thing ill ever do in my life i will do it even if i have to step
on people to get in I will get in and i will see him and i will hear him
and i shall be very happy and at peace, yall can kill me at that moment
cus i will be at my happiest at that point :) feel free to pull the trigger
people IM GOOD !    / mr.carter - the love of my heart . . .

btw: om du råkar se ut som weezy elr ha en kropp som wezzy,
                        ->    RING MIG !


       " and I know u probably wish u never met me
                but i just wish u never forget me
 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0