- MUSIC MONDAY !

okej jag är lide seen kl är efter 12 men jaja det är ingen big deal!
måste även sätta i lide gammalt med tanke på att ja o bella prata
lite om westlife o att vi båda blev lide kära i han snygga som sjöng
skitbra under idol :) nt han som är leadsinger utan han andre mörke.
så nämnde jag han femte o hans låt med delta goodrem hon mindes nt
så nu måste jag såklart lägga upp den haha o lite till tsm med den :)





   / loooooveeeit !

   / looooveit 2 !


Video.



usher kryddar låten perfekt + jeezy är med ♥ lord knows id love me some jeezy...
och drake - " when they give u their shoulders never cy on em
                     and when they love u to death never die on em
                     ni**as dedicatin overtime to damaging my name
                     and somehow im still the hottest mtfka in the game "

  / rena rama porrvideon, rakt av... inget annat än en strippklubb!
    jag vill verkligen besöka en strippklubb riiiktigt mkt, spec efter denna videon!



 bellon det var denna jag mena :D !


  och så mena jag han längst ut i grå kavaj med den snygga frisyren :p
  så bäääst va han ! han heter Mark Feehily an yup bellon hes pretty gay :/


han dödar denna låten STARKT! han dödar den live på idol (3.15)oxå
men fyfan kolla 3:05 asså dang boy han har en röst, plus jag är kär i hans
blåa ögon, jag älskar blåa ögon! okej de är lide omgjorda här men ändå :p
  " and its like flying without wings
    cause youre my special thing
"
okej ni ser skivan i början av videon :) ?
den skivan har jag o jag har nästan kunnat den på samma sätt
som Sisqos o Brandys hahaha = den var alltid på repeat!

nej nu är d nördvarning på mig :/ ska gå pumpa tupac på högsta volym
en stund haha ADELA HIPHOPOVIC - allday örrday ....
  / bute kom på d haha hes pretty cool !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0