- OuhLaaawd...

vem är världens vackraste familj ?
lätt the smith's ! Will och Jada och deras barn,
asså jag pallar nt så bra dom ser ut herreeeguuuuddddd !!

Jada är så sjukt vacker och elegant, riktig kvinna !
Will är THE MAN of all men!  /Denzel Washington räknas ej!
Jaden är 11 och har mer swag än Will någonsin haft :/ ? kolla håret ?
Willow är 9 och är den vackraste flickan jag sett i mitt liv !
hon har klippt sitt hår kort och gjort som cassie o rakat halva, så jefla grym unge!
Jaden & JadaWill & WillowJada & WillowJaden!
 / lillkillen spelar nya " karate kid " :O KOLLA HANS BEN ?!

varje gång jag ser Halle Berry's dotter (nahla) smälter jag lite !
hon är så jefla söt ÄTA upp henne rakt av...

jag sa ju det ! när mixedraced people får barn blir de sötast i världen!
hennes mama är skitsnygga mörkhyade halle berry
hennes papa är ljushyad skitnygg modell = världens gulligaste unge =)

sen Angelina Jolie & Brad Pitts familj asså hjälp så SÖTA !
men jag älskar Maddox hår, han är fan grym =D


sen hon lilla Zahara, riktigt sassy är hon, gör alltid miner och kör sitt eget race haha!
-> gooooglaaaa dom....

sen passa på att googla monicas familj oxå (monica sångerskan)
Lil Rocko & Romelo heter hennes söner skitsöta, han ena har gröna
ögon som borrar hål i min dataskärm :) omg i love kids ...

skiter i jag ska freakin adoptera barn från hela världen när jag blir rik !
fatta vilken känsla det är, att hjälpa en annan människa på det viset,
det måste vara den bästa känslan i hela världen!
   / jag ska adoptera en vacker dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0