- Sowoo and Dadadoo!

heeeey mr caaarteeer nananana tell me where have u beeeen
som jag repeatat den idagens dag asså :)

anywho " HAPPY FEET " är den grymmaste filmen jag sett på
länge när de kmr till musik haha vilka låtar de hade med,
jag satt såhär :O till varannan låt typ ahah
" you dont have to be rich to be my bitch " / min o malins version
ahhaah Prince's låt :) dude ni måste se den, its freakin awesome !
och nu vill jag ha en pingvin asså fuck a duck som jag alltid velat ha
( som joey o chandler i vänner fast ja vill nt ha vit jag vill ha en
  mörk som matchar mimi haha ni vet de brunaktiga med lite grönt ?
)
såå kul med anka men tänk pingvin hahaha DUNDERKULIGT !

hahahaha skratta halvt ihjäl mig nyss haha såg en snubbe på nattstad
de står " kille 19 år " o han har mer skägg än jag har hår på huet ?
noow mr, it might say 19 on ur profile but it aint nuthin bout u thats 19 man :/
okej om d stått 25 it would be cool ändå men 19 ? its like me saying " im 25 "
"hellna child u is not 25" , jag menar det syns extremt, why so estupido :p ?
jämna ut de liiiiiiiiite iaf, u gots ta keep it smart homsie u just gots to :)
hahaha btw han har en bild där d står "liite gammal" o nt ens DÄR ser
snubben ut som 19 ? men okej vad vet jag some people just do look older :/
d ba denna generationen som ser helt childich ut egentligen vissa har
kanske joinat i utvecklingen o åldrats i rätt takt haha what do i know :/
maybe its just me and my genereation in this part of sweden thats a lil sloow...

 / söööt man tho!

Kommentarer
Postat av: E

Hur ska du bli känd och tjäna pengar på din blogg om du inte UPPDATERAR! Wtf man?! Inte okej!

2010-01-13 @ 22:39:04
Postat av: Äd!

har uppdaterat nu :D men wtf du ba klagar på d hela tiden d för långt men VAFAN ASSÅ ! snacka om att d nya är långt så IN UR FACE !

2010-01-14 @ 02:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0